camilla_1170x610.jpg

Æresprisen i Performance Award gikk til Camilla Halleraker

Det ble en ekstra god dag for Halleraker i Aller Media, da hun fikk utdelt æresprisen i Performance Award under konferansen på Saga kino. 

I regi av Inma gikk årets versjon av Performance-konferansen av stabelen 27. september på Saga kino. Som tidligere år, ble det delt ut priser i Performance Award, med én spesielt gjev kategori, æresprisen.

- Æresprisen er en spesialpris hvor vi ønsker å hedre noen som utmerker seg positivt utover sin egen rolle, forteller leder for Inma, Camilla Grund. Her har Halleraker satt et solid fotavtrykk i bransjen, hun er en person som med sine egenskaper og verdier bidrar til å drive bransjen videre framover i riktig retning, vi vil ha flere som henne inn i bransjen avslutter Grund.

Her er juryens begrunnelse:

Årets ærespris går til en person som allerede har satt et solid fotavtrykk i bransjen. Eller kanskje mer viktig representerer noe av det vi mener vi må se mye mer av fremover.

At prisvinneren kan sakene sine er det ingen tvil om. Men, det vi elsker aller mest er at personen har noen verdier, tanker og en væremåte som vi mener bidrar til å drive bransjen videre i riktig retning - og derfor bør være til inspirasjon for alle dere andre.

Hun setter fokus på viktigheten av tech-kompetanse for alle deltakere av økosystemet og verdikjeden. Hun er aldri redd for å spørre om ting hun ikke forstår, og mener at vi må tørre å være nysgjerrige for å kontinuerlig lære og flytte oss fremover.

Hun ønsker å forenkle stammespråket, gjøre ting mer folkelig, skape trygghet og gode samtaler. Hun er åpen, transparent og deler informasjon og egen kunnskap med andre. Hjelper andre opp og frem. Hun er opptatt av at verdien av kreativitet også i målbar og resultatdrevet markedsføring. Hun har en beundringsverdig evne til å løfte det programmatiske på et strategisk nivå og få folk med seg.

Ja, til flere som deg!

Årets ærespris går til Camilla Halleraker i Aller.

 

Gratulerer til Camilla Halleraker "head of programmatic" i Aller Media

Vi må tørre å stille de spørsmålene vi tror er dumme, oppfordret Camilla Halleraker på ADTECH:Media

 



Aktuelt