tommy_torjesen_1170.jpg

Lanserer ADTalk

Adtech Programmatisk 14. juni tar for seg alle sidene av det programmatiske landskapet.

ANFO samler 450 deltakere og foredragsholdere fra hele verden på Latter i neste uke. Adtech arrangeres tre-fire ganger i året, og nytt denne gang er ADTalk. Her vil én annonsør, to teknologi-tilbydere og ett mediebyrå møtes til debatt med programmatisk som overskrift.

– Vi har foredragsholdere som snakker positivt om sine erfaringer med programmatiske kjøp, og vi har de uavhengige stemmene som er kritiske.  Sammen med debatten vil vi få et balansert program på Latter, sier Tommy Torjesen i ANFO.

Torjesen trekker fram Bob Hoffman som et av høydepunktene. Han avslutter seminaret med sitt kritiske blikk på dagens markedsføring.

– Han er forfatter av Bad Men som snakker om hvordan annonsering gikk fra å være en irritasjon for alle til å bli et virkelig problem i større skala. Hoffman mener annonsører lever i en fantasiverden og har mistet kontakten med vanlige folk.

Dr. Jonny Ryan tar også med seg sitt kritiske blikk og snakker om hvordan all verdens verktøy har gitt oss muligheter vi kanskje ikke burde tatt. Konsekvensen av det er GDPR.

Se fullt program.

– Det blir også presentasjon av Annonsørrapporten 2018. Den har pleid å skape overskrifter, så vi er spente på hva som kommer ut av årets undersøkelse blant norske annonsører. På Adtech vil det dreie seg om den delen som omhandler omfavner programmatisk/digitale utfordringer.

 

Adtech er i ferd med å bli fullt, men det er fortsatt mulig å sikre seg en billett her.

 



Aktuelt