Se vår videopresentasjon av Aller Best 2017

Å levere inn gode case stimulerer kreativitet, kompetanse, samarbeid og arbeidsglede. Bli med i Aller Best 2017!

Aller Best er en konkurranse for kampanjer kjørt i Aller sine medier. Med mangfold av kanaler og mediekompetanse ønsker vi også i år å premiere case som har utmerket seg.

Her er det de gode ideene, kreative løsningene og aktiv bruk av "Kraften i Aller" som vurderes og premieres. Enten ved å utnytte én kanal – eller med gode kombinasjoner av flere kanaler. Og selvsagt er det viktig med resultat og effekt!

Og premien er også i år en herlig tur til CANNES LIONS 2018!

Kåring

Vinneren av Aller Best 2017 kåres 14. mars på Mesh. I finalen vil det presenteres 10 caser – før en fagjury kårer den endelige vinneren.

Finalistsjuryen ledes av Chris Tallerås Steen. 
 
Casene vurderes etter følgende kriterier:

  • Utfordring og mål
  • Idé og innsikt
  • Løsning og bruk av media
  • Resultat og effekt
  • Argumentasjon og presentasjon

Kriterier:

  • Casene skal være gjennomført og med resultater.
  • Tidsperiode: oktober 2016 – desember 2017.
  • For mer informasjon om Aller Best eller påmelding til kåringsfesten 14. mars, kontakt din faste konsulent eller Cathrine Kaldestad.

NOMINERTE til Aller Best 2017

1. Kvartal: HELP forsikring og SF Studios.

2. Kvartal: Kärcher og Escada parfyme.

3. Kvartal: KappAhl og Ruter. 

4. Kvartal: Høie og Elkjøp.

Wildcards: PM mote og Citroën.

 

Vinneren av Aller Best 2016.

Nominerte i Aller Best 2016.

 



Aktuelt