1170x610_aller_adtech.jpg

Er samarbeid avgjørende for at vi skal lykkes her i landet?

Adtech Media 12. september skal handle om samarbeid på tvers av norske medieaktører

ANFO samler mellom 400-450 deltakere og foredragsholdere fra hele verden på Latter den 12. september hvor temaet er samarbeid.

 - Det er mange som tar til orde for at samarbeid er helt avgjørende for dagens medieaktører. Norge er et lite land og konkurrentene er store globale aktører. I dag er man beinharde konkurrenter den ene dagen og gode samarbeidspartnere den neste, sier Tommy Torjesen i ANFO. Dette er hovedtema som skal diskuteres den 12. september. 

Aller Media har to aktører som skal på scenen denne dagen,

Camilla Halleraker, head of programmatic, hvor overskriften er: Unleash The Geek

- Programmatisk utgjør et paradigme skifte i kjøp og salg av annonser, og stiller helt andre krav til tech kompetanse til alle parter rundt bordet. Når 50 % av annonsørene sier de er usikre på programmatiske kjøp, og enda flere er bekymret for manglende åpenhet, da har vi som bransje en utfordring. Vi har gjort det kompliserte vanskeligere og gråsonene svartere. Vi har ikke andre å skylde på enn oss selv. Camilla går på scenen kl. 11:40-12:10. 

ADTalk står også på programmet. Her møtes en gjeng bransjefolk til debatt hvor temaet er Fremtidens medieallianser. Du møter bl.a. Bente Klemetsdal konserndirektør salg/marked i Aller Media. Paneldebbaten starter kl. 12:55-13:25.

Se fullt program.

Adtech fylles opp dag for dag, men det er fortsatt mulig å sikre seg en billett her.

 



Aktuelt