• Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide

Event med høy verdi

Årets KK-dagene beviste nok en gang at event er plassen å være for samarbeidspartnere som vil skape effekt og verdiøkning gjennom merkevarebyggende opplevelser i et flermedialt eventunivers.

For syvende år på rad gikk KK-dagene av stabelen i midten av april. Nytt for året var re-lanseringen av konseptet, og utvidelsen til to dager med opplevelser, påfyll og inspirasjon på Aker Brygge og Tjuvholmen.

- Aller Media satser strategisk på eventer og vi øker omsetningen hvert år. Vi jobber stadig med å etablere nye eventer for leserne våre, og samtidig videreutvikle eksiterende eventer. Siden 2010 år har KK-dagen vært en stor suksess for både Aller Media og samarbeidspartnerne våre. KK-dagene er viktig sett opp mot KKs merkevareunivers hvor vi møter leserne i mange forskjellige kanaler, forteller Leandro Falch Povea, sponsor- og eventansvarlig i Aller.

Verdifull arena
Utvidelsen av KK-dagen til KK-dagene ble en stor suksess, med to dager med fullsatte foredrag og yrende liv på Tjuvholmen og Aker Brygge.

- KK-dagene innfridde forventningene om glede, inspirasjon og påfyll. Sponsorenes tilstedeværelse under eventet tilførte merverdi for deltakerne, og det ble høy shoppingfaktor både inne på Latter, og gode tilbud ellers i området.

Se video fra årets KK-dagene her!



Øker omsettingen fra år til år
KK-dagene er ett av flere eventer under merkevaren KK, i tillegg til KK-mila, KK SKImila og KK treningscamp.

En event-nyhet i 2016 har vært etableringen av HENNE Beauty & Relax. Også Se og Hør er veletablert på event, blant annet gjennom Se og Hørs Sommerturné og Se og Hør Kjendisgalla.

- Vi fortsetter å øke omsetningen på event fra år til år, og kan skimte med all time high i 2015. Nå gleder vi oss til årets sommerturné med Se og Hør og KK-mila i høst, som er KK sitt største event, avslutter Povea.

Vil du vite mer om hvordan du kan møte din målgruppe gjennom Aller sine eventer? Kontakt  Leandro Falch Povea på e-post eller telefon 938 35 239.

 



Aktuelt