Få med deg stemningen!

Aller Media snakket med både kunder og mediebyråer om høsten 2018.

Under Aller sin høst-kickoff på Aker Brygge, snakket vi med kunder og byråer om høstutsiktene og om deres erfaring av skreddersydde løsninger i Aller.

– Jeg tror høsten blir kjempespennende, svarer Hilde Gammelsæter, Client Service Director i Starcom. Vi har god erfaring med Aller og har benyttet oss mye av deres muligheter for skreddersøm og content.

– De to siste årene har vi jobbet med Mer-prosjektet, noe som handler om å gi brukerne våre en personalisert opplevelse for å skape bedre effekt for dem, sier Henrik Staib, Strategisk konsernkundeansvarlig i Aller.  

– Høsten er som alltid veldig travel med masse kampanjer helt fram til jul, sier May Britt Finseth, Markedskoordinator for Peugeot Norge. Vi bruker Kraften i Aller, hele universet, til å vise fram våre produkter på en måte som er vanskelig å få til bare på print eller bare gjennom digitale annonser, og er kjempe fornøyd med det. 

– Det er hele tiden nye innovasjoner og produkter i min bransje, sier Beate Stangeland Eide, MarCom Strategy Manager i Telenor Norge AS. Gjennom Aller når vi både bredt og til nisjer og synes samarbeidet med dem fungerer kjempefint. 

– Aller er en av de kraftsentrene vi har i Norge, sier Medierådgiver Arne-Inge Christophersen. De har vært gjennom en fantastisk utvikling og forandring og det er ikke mange av disse mastodontene vi har igjen som er norske. Trendene er i det digitale området med datadreven markedsføring med video og lyd. Det er derfor viktig å vise hva man kan skape av effekt gjennom gode eksempler.

Les mer om Aller høst-kickoff her

 



Aktuelt