mediaforum_680x310.png

Finalistene til Medieprisen er klare…

…Og Dagbladet er blant dem som skal kjempe om heder og ære.

Finalistene til Mediaforums Mediepris er klare, og Dagbladet/Nycomeds hostesaft-kampanje "Noskapin – når forkjølelsen setter inn", som ble kjørt etter utslagene på Google Flu Trends, er i finalen i kategorien Mediekanal som representant for desktop.

Les mer om caset her.

Kategorien Mediekanal handler om best bruk av enkeltstående kanaler, og også Aller har sikret seg en finaleplass i denne kategorien med caset "Hele Norge griller".

Les også: Mediekanal-prisen er viktig.

Skreddersydde løsninger
- Det er utrolig gøy at vi i år igjen er en av finalistene til en av Medieprisene.  Dette er andre år på rad vi vinner kategorien Desktop. Vi er opptatt av å fremstå nytenkende og innovative. Derfor gleder det oss at vi også blir hedret for nettopp det, forteller Øyvind Holsen, salgssjef i Dagbladet.

Han forteller videre at årets case er ett godt eksempel på hvordan Dagbladet kan skreddersy gode løsninger, ved bruk av teknologi og data.

- Det blir veldig spennende når vinner av Medieprisen skal kåres, da Aller Media har to representanter blant finalistene, avslutter Holsen.

Medieprisene deles ut under Mediekonferansen på Norefjell 16. oktober.

 



Aktuelt