1170x610_bilde.jpg

God fart i matavdelingen

Antall sidevisninger har økt med 40 prosent og lesetiden har økt med 25 prosent de siste fem månedene!

MYE PÅ MENYEN:  Christopher Sjuve (matavd), Berit B Njarga (dinside) og Lars O. Gulbrandsen (matavd) elsker at det koker og kan glede seg over gode tall fra Matavdelingen i Aller Media. I løpet av årets fem første måneder økte antall sidevisninger til 25 millioner på  dagbladet.no, en økning på 40 prosent i forhold til samme periode i fjor. Økningen i lesetid er 25 prosent. I forbindelse med den nye grillguiden.no har man dratt gode veksler på konsernets ulike synergimuligheter.
-Dinside.no har bidratt med flotte tester og vedlikeholdstips av grillen, Allers og KK har masse grillsnadder i spaltene, Se og Hør har A-kjendiser som kommer med dampende avsløringer mens godbitene freser på grillen i seks uker fremover – og i Dagbladet hver fredag finner du digge oppskrifter og  tester av alt fra potetsalat til nye typer pølser. Det er sannhet i setningen om at et måltid ofte bringer mye godt med seg, sier matredaktør Christopher Sjuve og avd. leder Lars O. Gulbrandsen
Konsernets SEO-ekspert Lene Hegland har vært sentral i forbindelse med utviklingen av grillguiden.no – og funnet frem hva det norske folk googler mest etter. Marius Grøndahl i Utviklingsavdelingen har stått for det brukervennlige designet.

Sjekk ut mer på Grillmatguiden, sommer 2018
 

 



Aktuelt