God stemning på Latter

Vi spurte både kunder og byrå om hva de synes om Aller sine skreddersydde løsninger da «Kraften i Aller»-arrangementet gikk av stabelen på Aker Brygge.

Nok en gang var det fullt hus da Aller inviterte til en helaften på Latter. I tillegg til å bli servert tapas og bobler ved ankomst, fikk deltakerne se flotte caser fra Aller Best, før Tusvik og Tønne gikk på scenen med sitt forrykende show.

Aller tilbyr som kjent skreddersydde løsninger og vi spurte noen forventningsfulle gjester hvordan de tilpasset seg i det stadig mer komplekse medielandskapet.

– Vi presenterer en case for Help Forsikring i kveld som heter The Lawyer, svarer Aris Theophilakis, CEO i Futatsu, som satte stor pris på å jobbe med Aller.

– Nettopp fordi vi har kunnet jobbe så tett sammen og skreddersy innholdet mot Aller sine flater og distribusjonsmuligheter, er kampanjen blitt så vellykket.

Bransjen har stort fokus på de positive effektene av case-bygging og det foreligger mange potensielle case-vinnere til konkurranser som Medieprisen og Aller Best. Gjestene fikk se et knippe caser inne i salen før showet med Tusvik og Tønne.

– Forventningene er mye moro, spennende caser og å lære noe nytt, svarer Kjersti Antonsen, Marketing Manager/Head of Online i Get. Det er bra å få kreative innspill og vi gleder oss til å se hva som skal presenteres inne i salen.

Da vi spurte hvilke forventninger de hadde til kvelden, satt smilene løst.

– Nå skal det bli gøy å få le litt etter å ha fått litt faglig påfyll først, sier Øystein Hågenvik Johansen, Advertising manager i Citroën. Når det gjelder høsten så skal vi fargelegge. Vi kommer med nye modeller i mange farger, så bare følg med i Dagbladet fremover, smiler han lurt.

 



Aktuelt