outstream-2.jpg

HELP Forsikring til finalen i Aller Best 2017

Kampanjen 'The Lawyer' gikk inn til en finaleplass i første kvartal av Aller Best 2017

The Lawyer – første ute med oustream
Forsikringsselskapet HELP var sammen med Futatsu de første som tok i bruk det nye videoformatet i Aller, outstream.

– Når det gjelder outstream så likte vi tanken på å være først med noe som virket såpass gjennomtenkt. Med det var jo først og fremst fordi Aller ga bred og relevant dekning, samtidig som de profilmessig passer en underholdende kampanje med en samfunnsbevisst undertone, at vi valgte de som hovedmedium. The Lawyer inneholder over 15 forskjellige filmer, så da vi fikk høre om oustream, tenkte vi at dette må være perfekt for en såpass rik kampanje, sa Theophilakis i forkant av kampanjen.

Kampanjen ga imponerende resultater og økte blant annet kjennskapen til HELP Forsikring med hele 350 prosent. Se hele caset her.

Aller hedrer de beste
Aller har et stort fokus på å løfte frem de gode casene. Hensikten er å inspirere til nytenking både internt i Aller, i byråer og hos kunder. En jury i Aller plukker ut de beste casene hvert kvartal, og alle i salgsavdelingen er med på å stemme fram vinnerne.

– Case-jobbing bidrar til både inspirasjon og læring, og er en god måte å fremheve mulighetene som ligger i Kraften i Aller, både internt og eksternt, blant annet mulighetene som finnes i at Aller kan stå for produksjon av innhold fra A til Å, i tillegg til distribusjon, sier Chris Tallerås Steen, salgsdirektør i Aller.

Se vinneren fra Aller Best 2016 her.

 



Aktuelt