• Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide

Høsten i gang på Latter

Nær 500 bransjekollegaer startet høsten med Aller på Latter.

Tradisjonen tro inviterte Aller til høst kick-off på Latter. Kvelden bød på humor, god mat og en spennende produktnyhet. Hovedtrekkplasteret i år var førpremiere på Anne Kat Hærlands nye show "Gudbedre". I tillegg lanserte Aller et splitter nytt annonseprodukt fra scenen.

Det var leder av contentavdelingen, Asbjørn Halvorsen og head of programmatic, Gustav Eddy Larsen, som sammen presenterte Aller sitt nye storformat – ProgrammatiContent. Dette er produktet som kombinerer godt innhold med programmatic i fullskjermformatet. Det skaper mange muligheter for integrasjon, film, lyd og direkte kjøp i annonsen.

Se det nye produktet her.

Vi spurte gjestene på Latter hvilke forventninger de har til annonsehøsten. Her er svarene.

 



Aktuelt