Pardis_1170.jpg

Julepraten med Pardis Molavi, Re:Media

Vi lodder stemningen for det nye året med et knippe kunder og byråer! Se julepraten med Pardis Molavi her.

Hver uke vil en ny bransjepersonlighet dele litt av sine erfaringer og forventninger. Denne gangen snakket vi med Pardis Molavi, Digital Direktør i Re:Media. Molavi har vært i Re:Media i fire år og er sentral i ledergruppen, samt ansvarlig for ti digitale hoder. I tillegg jobber hun som digital strateg for noen kunder i byrået. 

Re:Media er et norsk fullservice mediebyrå som hjelper sine kunder med alle aspekter vedrørende planlegging, kjøp og gjennomføring av kampanjer i media.

Hva som inspirerte i 2017

– Jeg har blitt inspirert av de som tenker mer på miljøet vårt og den konsumpsjonen vi bidrar med. For eksempel bruker Jenny Skavlan sin kjente stemme til å øke bevisstheten for gjenbruk og mindre massekonsumpsjon, men også venner og bekjente har begynt med vegetardager, mindre bilkjøring og så videre for å bidra positivt til miljøet vårt. Selv prøver jeg å bidra så mye jeg klarer ved å være bevisst.

– På jobben har jeg latt meg inspirere av caser og mulighetene som finnes i kombinasjonen online og offline kanaler. Det er spennende å se hvordan digitale og sosiale medier kan kobles med utendørs eller adressert DM og øke effekten, og ikke minst engasjementet, for kampanjen. Jeg lar meg også inspirere av å jobbe i team.

Forventninger om automatisering 

– Forventningene for neste år er høye, da det er mye spennende som kommer til å skje, både i bransjen og hos oss i Re:media. Bransjen er i stadig utvikling når det kommer til å optimalisere og utvikle digitale prosesser og håndtering av data. Det automatiseres i alle ledd – også i Re:media.

– Vårt fokus vil fortsette å ligge på optimalisering av kundens kanalmiks, for å ha best mulig effektiv kommunikasjon på tvers av alle medier, online og offline. I tillegg har vi og våre søsterbyråer Empefire, Schjærven og Madington fokus på automatisering. Sammen har vi en teknologigruppe som jobber med automatisering og effektivisering av prosesser. 

Hvordan vil Kraften i Aller vise seg i 2018?

– I et marked i stadig utvikling er Aller veldig flinke og innovative rundt formater og produkter tilpasset annonsørenes og ikke minst lesernes behov. De tenker ut nye løsninger som får opp effekten og utnyttelsesgraden av kanalene uten at det påvirker leserne. Det har vært spennende å jobbe med Aller i år, hvor vi blant annet har funnet ut måter å utnytte fullskjermformatet enda bedre.   

Jul i Noresund

– Det blir en svorsk jul som vanlig, jeg er en svensk jente som bor i Norge med min norske samboer og vår datter på 3 år, så vi feirer både i Norge og Sverige. I år skal julen feires på en gård i Noresund, hvor vi skal være aktive med snowboardkjøring, langrenn og skøyter, samtidig som vi selvsagt skal kose oss med familie og venner med en miks av svensk og norsk julemat!

Støtter Stine Sofies Stiftelse

– Dette er veldig vanskelig og velge, da det finnes utrolig mange fantastiske organisasjoner som bidrar med mye bra. Vi jobber blant annet med Kirkens Nødhjelp og Care, men jeg vil velge en mindre organisasjon som heter Stine Sofies Stifelse. Det er en veldedig organisasjon som jobber for å forebygge og avdekke vold og overgrep mot barn. Det finnes ingen barn som skal oppleve dette i livet sitt og derfor er det viktig at også mindre organisasjoner som legger sjelen sin i dette får den støtten de trenger.

 



Aktuelt