Kraften i Aller, vi styrker vår posisjon

Gjennom kontinuerlig innovasjon, utvikling og godt innhold, møter Aller fremtiden med optimisme.

Verden er inne i en periode der mange er bekymret for journalistikken. Aller er derimot optimistiske fordi kravet til kvalitet har økt. 

- Som mediehus er godt innhold kjernen i alt vi gjør, de gode og viktige historiene fortalt sånn at de treffer noe i deg. Om det gjelder underholdningssakene med wow-faktor eller helsejournalistikken som gir verdifull kunnskap og nye perspektiver, sier Ingrid Skogrand, Konserndirektør kvinne/tema.

Hver dag jobber hele mediehuset hardt for å levere på kvalitet og evne til å overraske. Annonsører og kommersielle partnere er mer opptatt av merkevare og miljø, altså kontekst, og det har skjedd et gjennombrudd for betalt digitalt innhold.

– Interessen for nyheter og politikk har økt voldsomt. Donald Trump er en gave for oss! Strømmen av fake news og det rene skjære oppspinn virker stimulerende på bransjen, forteller John Arne Markussen, ansvarlig redaktør og administrerende direktør i Dagbladet.

Kraften i Aller
Med over 200 journalister og frilansere leverer Aller de viktigste nyhetene og den beste underholdningen. Bredde, nisje og ulike målgrupper er i fokus.

– Kraften i Aller handler om å bruke det mulighetsrommet som ligger i Aller Media sine sterke merkevarer og brede dekning. Vi kan nå ut til mange mennesker raskt, samtidig som vi kan nå treffsikkert på målgrupper og seksjoner som reise, bil og mat. Vi har også en sterk kvinneposisjon med KK og Se og Hør på print og på nett, forteller Chris Tallerås Steen, salgsdirektør i Aller.

Aller har 30 digitale og analoge mediekanaler å spille på med 2.8 millioner ukentlige brukere. Med en solid multimedial kompetanse er mediehuset i forkant av den teknologiske utviklingen. Dette gjør at annonsørene hele tiden får den beste løsningen, skreddersydd til deres produkt. Aller byr på mange spennende muligheter, blant annet geosegmentering, atferdsdata og postkodedata.

– Vi garanterer at kommersielle budskap blir plassert på riktige merkevarer og i riktig kontekst. Vi skreddersyr løsninger, tilpasser innhold samt kjører retargeting slik at vi skaper effekt og ROI, avslutter Tallerås Steen.

Les også: Kraften i Aller

alt

Bilde: Chris Tallerås Steen, salgsdirektør i Aller

 

 

 



Aktuelt