1170x610_AndreasDahlstrom.jpg

Månedens navn: Andreas Dahlstrøm

– Utviklingen innen programmatisk og data er spennende å følge med på, sier Andreas Dahlstrøm, KAM programmatic i Aller.

Andreas Dahlstrøm startet i Dagbladet våren 2010 som annonsekonsulent på direkteteamet. Her hadde han bransjeansvar for helse og norsk reiseliv. Dette jobbet han med frem til oktober 2017, da han begynte i programmatisk team, med tilleggsansvar for nettverkspartnere.

Hva er det mest spennende som skjer i bransjen akkurat nå?
– Som ny i programmatisk avdeling synes jeg naturlig nok det er der den mest spennende utviklingen foregår. Rapporter sier at programmatiske kjøp gir høy medieeffektivitet for kundene. Videre er det spennende å følge med på utviklingen rundt data, og om det kan gi enda bedre resultater for kundene. Aller er godt rigget for fremtiden

Hva inspirerer deg?
– Jeg blir inspirert av alle de dyktige kollegaene jeg har her på huset, men også av våre kunder og samarbeidspartnere. Ellers er godt humør og glimt i øyet sjeldent feil!

Hva ønsker du å se mer av fremover?
– Jeg vil si at vi i Aller er fremoverlente og flinke til å komme med gode løsninger for våre kunder. Jeg ønsker å se mer av det fremover.

Hva er ditt beste tips til annonsører og merkevarer som vil benytte seg av Kraften i Aller?
– Jeg vil råde dem til å benytte seg av folkene i Aller og sparre med oss. Det er i dialog de beste løsningene kommer.

Se hva Roy Jespersen, senior innsiktsrådgiver i Aller Media, sier om forbrukerdata her

Les hva Rune Opdahl, partner i advokatfirmaet Wiersholm, sier om GDPR-lovgivningen her

 



Aktuelt