nygaard_1170x610.jpg

Månedens navn: Ingrid Marie Nygaard

– Januar er en svært viktig måned for reiselivsbransjen, sier Ingrid Marie Nygaard, reiseansvarlig i Aller.

Ingrid Marie Nygaard startet i Aller i 2003, den gang som prosjektleder i Se&Hør med ansvaret for å bygge opp reiseliv. Nå har hun hoved-ansvaret for denne bransjen, også på de andre merkevarene i Aller, både digitalt og print.

Den 12. januar braker det løs på for Reiselivsmessen på Telenor Arena.

alt – I år er vårt Reisemagasin det offisielle Messemagasinet. Det skal distribueres gjennom Dagbladet den 10. januar og i Se&Hør den 12. januar. Vi er meget godt fornøyd med magasinet, som er fylt med mye bra reisestoff og flotte annonser, forteller Nygaard.

Hva er det mest spennende som skjer i bransjen akkurat nå foruten Reiselivsmessen?

 – Utviklingen på print og det programmatiske blir selvsagt veldig spennende å følge. Jeg tror fortsatt at print er en sterk reisekanal, men her må kundene føle seg fram og teste ulike kanaler for å oppnå best mulig resultater.

Hva inspirerer deg?

 – Å få lov til å jobbe med så solide merkevarer som Aller har, og ikke minst å få lov til å jobbe sammen med så mange dyktige mennesker er til stor inspirasjon. Som godt voksen lærer jeg noe nytt nesten hver eneste dag. Ikke alle er like heldige! Mye latter og godt humør er det heldigvis også mye av her. Satsingen på reise er utrolig spennende, vi har nå flere utgivelser med reisemagasin i året, med faste gode ukentlige redaksjonelle reisesaker i alle merkevarene våre.

Hva ønsker du å se mer av fremover?

 – For mitt vedkommende ønsker jeg selvsagt mer reisestoff, både digitalt og print, gjennom våre merkevarer, da dette er stoffområde som scorer ekstra høyt blant leserne.

Hva er ditt beste tips til annonsører og merkevarer som vil benytte seg av Kraften i Aller?

 – Med våre sterke merkevarer og mange kreative og flinke folk, skreddersyr vi de beste løsningene for våre kunder.

 

 



Aktuelt