camilla-borander-1170x610.jpg

Sommerpraten: Camilla Borander

Markedssjefen i Takeda skal nyte sommeren på Sardinia før hun lanserer nye konsepter til høsten.

1. Hva har vært høydepunktet i kommunikasjonsåret 2018 så langt?

Så langt har 2018 vært et bra år som jeg gleder meg til fortsettelsen av. Vi jobber kontinuerlig med å skape verdi for kundene våre og spissing av digitale kommunikasjon. Daglig får vi respons, spørsmål og tilbakemeldinger fra brukere av produktene. Dette gir oss mulighet til å ha en dialog og være relevante. Vi går også en spennende høst i møte med blant annet lansering av nye og spennende konsepter.

 

2. Hvordan står det til med Kraften i Aller?

I 2018 har vi kjørt KK testpilot for Nycopro Laktase. En fin mulighet til å komme i kontakt med målgruppen og få deres tilbakemeldinger på produktet. Dette var en kampanje som ga bra respons og gode resultater. Ellers kjører vi digitale kampanjer med KK og Dagbladet. Fordelen for oss er innsikten Aller sitter på om våre målgrupper og muligheten for å nå akkurat de vi ønsker å snakke til.

 

3. Hva er dine sommerplaner?

Sommeren i år blir i feriehus på Sardinia med mann, barn og gode venner. Beste ferien og et salig kaos som jeg gleder meg vilt til. En bra sommer inneholder også å gjøre absolutt ingenting, lese bøker og noen runder berg- og dalbanekjøring – mine favoritt fritidsaktiviteter.

 

Takeda er et forskningsbasert, globalt selskap med hovedvekt på legemidler og satser blant annet innen spesialområder som kreft, mage/tarm og vaksiner. Takeda har blant annet kosttilskuddene Nycoplus.

 



Aktuelt