JMD_1170.jpg

Spennende høstprogram fra ANFO

Jan Morten Drange, administrerende direktør i ANFO Annonsørforeningen, går en aktiv høst i møte og gleder seg over et spennende program.

ANFO, som gikk inn i 2017 med rekordhøyt antall medlemmer, vil fremover gjøre seg enda viktigere som interesseorganisasjon for norske markedsførere. I fjor holdt de mesteparten av sine konferanser «gratis» for sine medlemmer og introduserte stadig flere relevante nettverk.

Den Store Annonsørdagen
– Vi har et meget tett program for høsten, sier Drange og trekker bl.a. frem Den Store Annonsørdagen DSAD. DSAD, som normalt har 400 gjester, arrangeres på Latter i Oslo, 12. oktober. Gjestene får være med på et relevant og nyttig program, med blant annet Tom Fishburne, aka The Marketoonist og årets presentasjon av Den Store Annonsørrapporten. Tradisjonen tro vil deltagerne gå hjem med rapporter, fagbøker og ANFO og DSAD sin berømte goodie bag, full av smaksprøver fra ANFO sine medlemmer.

Se intervjuer, bilder og høydepunkter fra fjorårets DSAD

Ny europeisk personvernordning trer i kraft i mai, 2018
Som en interesseorganisasjon for norske markedsførere ligger ANFO tett på GDPR, som vil få implikasjoner for alle fra og med mai, 2018. Høstens tre halvdagsseminarer har allerede begynt å fylle seg opp og temaet vil bli dekket på DSAD.

Les også: Aller Media og personvern

ANFO Effekt
– Jeg vil også trekke frem ANFO Effekt, sier Drange. På nyåret er det igjen prisutdeling i den viktigste konkurransen av alle; ANFO Effekt. Det finnes flust av gode caser der ute som det skal kåres en vinner av, så det er bare å bli med på kompetanseløftet som ligger i å delta i denne konkurransen, sier Drange og oppfordrer samtidig til påmelding til ANFO sine inspirasjonsmøter og workshops.

Anfo Effekt: Rekordmange bidrag

Aller Best 2017 kårer årets beste case

Faglige møteplasser og nettverksarenaer
– Våre seminarer er langt mer enn bare faglige konferanser, avslutter Drange. Dette er like mye nettverksarenaer, hvor våre medlemmer møter sine samarbeidspartnere på konsulentsiden. Våre konferanser og nettverksgrupper, enten de dekker Retail, Adtech, Mobile eller annet, designes alle ut fra de behov vi vet våre medlemmer har.

 



Aktuelt