Frugard_1170_Markedssjefen[5].jpg

Stafettpinnen: Jens Erik Frugård, Cubus

Bli bedre kjent med markedssjefen i Cubus, Jens Erik Frugård, vårt intervjuobjekt i denne runden av Stafettpinnen!

I Aller har vi gleden av å jobbe med landets flinkeste markedssjefer og direktører. Som leser av Aller Annonse kan du bli litt bedre kjent med dem og kanskje lære noe av dem også.

Hvordan har reisen vært frem til der du er nå?
En lang reise først og fremst, fordi jeg i mange år har vært med i en kjede som har vokst kontinuerlig, også ut av Norge. Vi har hele tiden basert oss på enkle verdier og fokus på kundeopplevelsen. Det har vært en morsom og utfordrende reise i retailbransjens evige balansegang mellom branding og «slag på kassa».

Hvordan er arbeidsdagen din?
Vi har gått fra å være 3 personer i marketingavdelingen i Cubus, til de 25 vi er i dag og arbeidsdagen er meget variert, med alt fra produktgjennomganger, kampanjefokus og analyse av businessen.

Hva er dine tanker om endringene i medielandskapet fremover?
Relevans er jo ett ord som sier alt og ingenting, men det er samtidig dekkende. Alt innenfor begrepet omnichannel gir oss fantastiske muligheter, men det vil kreve en enda større grad av kompetanse og gjennomføringsevne av oss.

Hvorfor skal folk velge ditt produkt?
Verdi for pengene. God handleopplevelse. Vi gjør det enkelt for deg.

Hva er din beste jobbmessige prestasjon så langt?
Det å ha vært med å få frem så mye dyktige kollegaer.

Hva gjør du når du ikke jobber?
Jeg er en familiemann som er mest mulig sammen med barnebarna, koser meg mye med matlaging og som reiser på hytta så ofte jeg kan.

Les også: Stafettpinnen: Ina Kristin Haugen, Clas Ohlson

 



Aktuelt