• Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide

Stinn brakke på Latter i går

Aller inviterte til høst kick-off på Latter med faglig påfyll og eksklusiv førpremiere på «Kultur».

Det var god stemning og stappfullt hus på Aker Brygge denne kvelden. Gjestene fikk servert deilig tapas og godt drikke, mens praten gikk mellom bransjekollegaer.

Men det var ikke bare Pernille Sørensens nye show «Kultur» kunder, mediebyråer og samarbeidspartnere kom for å høre. Aller ønsket å vise  «Kraften i Aller» og hadde hentet frem både redaksjonelle og kommersielle krefter denne kvelden.

Fra scenen ønsket Bente Klemetsdal, konserndirektør salg/marked og Chris Tallerås Steen, kommersiell direktør i Aller, velkommen. Deretter overtok Alexandra Beverfjord, ansvarlig redaktør/administrerende direktør i Dagbladet og Ingrid Skogrand, konserndirektør i Aller stafettpinnen for å fortelle om merkevarene fra et redaksjonelt ståsted. Steen presenterte Aller Best som er vår casekonkurranse og introduserte to av våre strategiske konsernkundeansvarlige Josephine Messa, som viste et SAS case og Henrik Staib med Peugeot. Det faglige ble avsluttet med en klassisk flaskepost utsendelse fra Se og hør i forbindelse med deres 40-års jubileum.

Vi tok en runde og snakket med noen kunder og byråer om høsten 2018, se videointervjuene

Les mer om Aller Best og casene

Råtøffe damer inntar Latter

 



Aktuelt