1170x610_sommersalg_tekst.jpg

Vær der folk er!

Få det lille ekstra ut av kampanjemidlene du investerer digitalt

I sommermånedene leser vi nyheter på mobil. Mobiltrafikken på nyhetssitene øker betydelig når sommeren slår inn. Folk er på farta, på hytta, på ferie - og de leser mer på mobilen. Er man på ferie i utlandet, er det norske nettsteder man oppsøker. Mer bruk og flere visninger gir gode muligheter for å få det lille ekstra ut av kampanjemidlene du investerer digitalt. Du treffer rett og slett folk der de her. Dessuten har folk bedre tid og mer penger.

Gjennom våre digitale kanaler, Dagbladet, SOL, KK, Dinside, Se og Hør og Lommelegen når du 1,9 millioner mennesker digitalt hver dag. Vi har gode sommerpriser på contentløsninger på alle disse sitene.

Forventet opplagsøkning på print i sommer

Ta kontakt med din faste konsulent for gode sommertilbud!

 

 



Aktuelt