redmedia_1170.jpg
F.v.: Therese Becke, Christian Espeseth og May Lene Glomsrud i RED Media Consulting

Kåret til Årets Mediebyrå

I år som i fjor troner Red Media Consulting på mediebyrå-toppen.

Byråleder i Red Media Consulting, Maria Aas-Eng, kommer fra Mediabyrået PHD hvor hun var administrerende direktør. De tre siste årene har hun vært i RED, hvor hun tok over som konsernsjef i august i år. Nye RED består av selskapene RED Media Consulting, RED Performance, Plapre, Heia och Retail In Media.

- Vi er veldig stolt av at vi også i år stod øverst på pallen i kategorien Årets Mediebyrå. Det betyr såklart mye for oss som selskap og er spesielt motiverende for mine kollegaer. Det er jo de som er grunnen til at vi faktisk vant!

alt

Kan stikke av med førsteplassen også til neste år.

Siden 1970-tallet har Kampanje gjennomført den store Byråprofil-undersøkelsen, der annonsører vurderer sine byråforbindelser. Red Media Consulting ble kåret til Årets Mediebyrå 2017.

- 2018 blir veldig spennende, vi skal utvikle oss videre og gjøre alt vi kan for å være så gode rådgivere som mulig. Vårt fokus er også hele tiden å utvikle vår produktportfølje. I løpet av neste år er blant annet teknologi og kreativitet to store satsningsområder for oss.  

Helt siden oppstarten har Red Media Consulting hatt en tydelig visjon om hva selskapet skal være. Digitale prosesser og rutiner har vært essensielt i oppbyggingen av byrået – noe som har ført til at de i dag ligger helt i front i den digitale utviklingen. 

- Vårt mål er uten tvil å være øverst på pallen også til neste år. Det er ikke enkelt, såklart, men vi skal gjøre et veldig godt forsøk, avslutter Aas-Engh.

 



Aktuelt