170823_allerbest_1170x610.jpg

Aller Best 2017

Å levere inn gode case stimulerer kreativitet, kompetanse, samarbeid og arbeidsglede. Bli med i Aller Best 2017!

Aller Best er en konkurranse for kampanjer kjørt i Aller sine medier. Med mangfold av kanaler og mediekompetanse ønsker Aller også i år å premiere case som har utmerket seg.

Her er det de gode ideene, kreative løsningene og aktiv bruk av "Kraften i Aller" som vurderes og premieres. Enten ved å utnytte én kanal – eller med gode kombinasjoner av flere kanaler. Og selvsagt er det viktig med resultat og effekt!

Og premien er også i år en herlig tur til CANNES LIONS 2018!


Innleveringsfrister

3. kvartal: Fredag 13. oktober 2017
4. kvartal: Fredag 12. januar 2018

Innlevering skjer i samarbeid med deres konsulent i Aller.

 

Kåring

Vinneren av Aller Best 2017 kåres i februar 2018. I finalen vil det presenteres 10 caser – før en fagjury kårer den endelige vinneren i starten av neste år.

Finalistsjuryen ledes av Chris Tallerås Steen. 
 
Casene vurderes etter følgende kriterier:

Vurdering:

  • Utfordring og mål
  • Idé og innsikt
  • Løsning og bruk av media
  • Resultat og effekt
  • Argumentasjon og presentasjon

Kriterier:

  • Casene skal være gjennomført og med resultater.
  • Tidsperiode: oktober 2016 – desember 2017.
  • Siste frist for innlevering for 4. kvartal er fredag 12. januar 2018.

For mer informasjon om Aller Best 2017 og innmelding av caser: Kontakt din faste konsulent eller Cathrine Kaldestad på telefon 924 20 380 cak@dagbladet.no

Se også de som er nominert fra Aller Best 2017/1. kvartal.

Vinneren av Aller Best 2016 ble Mazda med caset "AWD".

Alle nominerte i Aller Best 2016 kan du se her.

 



Aktuelt