Allers

NTB 2012010917
Allers magenta CMYK

Allers er som en god venn som blir med hjem hver uke. En som gir masse hygge, kos og nyttig info!

Voksen, erfaren, klok, familiekjær, reiselysten og handleglad! Det er Allers-leseren. Denne kjøpesterke kvinnen på +/- 50 år vet hvor skapet skal stå, og tar de fleste beslutningene om hva som skal inn av nytt og nyttig i hjemmet. Hun er engasjert, kunnskapstørst og deler raust av informasjonen hun får gjennom bladet. Gode oppskrifter, inspirerende reportasjer og solid journalistikk gjør at leseren tar vare på ukebladet i lang tid.

Allers er magasinet som heier på leserne rundt i hele Norge, både urbant og ruralt. For henne er vi en varm og tilstedeværende venninne.

Norges eldste ukeblad ble kåret til Årets magasin i 2012/13 og har blant annet høstet prestisjefylte mediepriser for sin matsatsing.

B17 R9105

Kjære annonsør,

En annonse i Allers har lang levetid! Den blir studert og vurdert, og budskapet er i et miljø leserne liker og har valgt å være i. De blar i bladet, legger det fra seg, tar det fram igjen, tar det med i vesken, på reise, i sofakroken. Allers skal være en god sanseopplevelse, og det blir også en annonse i Allers. Dette er den rette kanal hvis du vil nå kjøpesterke, voksne lesere – 123 000 av dem hver uke!

Bente Grønnevik

Ansvarlig redaktør, Allers

Nøkkeltall

Dekning

137300
Lesere
71 %
Kvinner
29 %
Menn

Alder

5%

12 – 19 år

26%

20 – 39 år

27%

40 – 59 år

43%

60 år +

Lesernes interesser

90 %
Helse
84 %
Personlig økonomi
86 %
Mat og drikke
80 %
Reiser og ferie
76 %
Mosjon og trening
75 %
Oppussing av bolig
73 %
Interiør og innredning
74 %
Klær og sko

Kilde: Forbruker & Media '22/1 - Q1 (22) - MGI