Vi.no

Matthew bennett 78h Tqvj YMS4 unsplash
Vi logo white

Vi.no tilbyr godt voksne lesere grundige artikler som er til å stole på, og som gir gode svar på det man måtte lure på.

Livet byr på mange endringer på godt og vondt, og mange av disse inntreffer også som voksen: Barna flytter ut, man vurderer leilighet fremfor enebolig, eller det er på tide å endelig anskaffe drømmehytta. Det oppstår nye problemstillinger i livet – både økonomiske, følelsesmessige eller helsemessige. Det er her Vi.no kommer inn i bildet.

Aller Media synes at denne målgruppen fortjener en egen nettavis. Derfor ble Vi.no lansert i 2018.

Vi.no tar voksne lesere og deres behov på alvor. Vi.no lager kvalitetsjournalistikk som fokuserer på temaene økonomi, helse, livet og forbrukerspørsmål – og vi skal alltid være til hjelp for leserne på 50+.

GG8 A2724 2

Kjære annonsør,

Vi.no sitt mål er å hjelpe leserne til et bedre liv ved å skrive om det som opptar dem i deres livsfase. Vi svarer på spørsmål rundt egen økonomi og pensjon, helserelaterte utfordringer og egne nære relasjoner. Vi gir også leserne ferske oppdateringer på aktuelle nyhetssaker som gjelder målgruppen. Slik skal vi nå stadig flere lesere i 2022, noe vi allerede er godt i gang med gjennom treffsikre, gode artikler.

Berit B. Njarga

Ansvarlig redaktør, Vi.no

Nøkkeltall

Dekning totalt

98400
Ukentlige lesere
61 %
Kvinner
39 %
Menn

Alder

9%

12 – 19 år

43%

20 – 39 år

24%

40 - 59 år

24%

60 år+

Lesernes interesser

89 %
Helse
87 %
Personlig økonomi
83 %
Mat og drikke
79 %
Reiser og ferier
76 %
Mosjon og trening
70 %
Oppussing og vedlikehold av bolig
67 %
Interiør og innredning
40 %
Skjønnhet og egenpleie

Kilde: Kantar Forbruker & Media Q3 2022 - MGI