Caser

Publisert: 13.03.2014

Blir du case-vinner i år?

Dagblad-caset 2014 er i full gang. Blir det DU som får heder, ære og Europa-tur?

140207 dbcase 680x310

13. mars 2014

Konkurransen Dagblad-caset ble arrangert for første gang i 2013 og har som mål å stimulere til å utnytte bredden og kraften i Dagbladets kanaler. Konkurransen pågår gjennom hele året.

Jobber du hos annonsør, mediebyrå eller reklamebyrå, så har du muligheten til å levere inn dokumenterte caser, sammen med din Dagbladet-konsulent, som har ansvaret for innleveringen.

I år vil case-kandidater bli nominert hvert halvår, og de nominerte er med i konkurransen om å vinne Dagblad-caset 2014.

Vinneren av det første Dagblad-caset ble LEGO, som sammen med Dagbladet utviklet en konkurranse på mobile enheter. Juryen mente caset var et meget godt, kreativt og innovativt eksempel på hvordan skape oppmerksomhet om merkevaren gjennom involvering.

Les: Og vinneren er…

Stimulere og fremme case-arbeid
Ansvarlig for Dagblad-caset, salgssjef Øyvind Holsen, har klare forventninger for årets utgave av konkurransen:

- Fra 2013 har vi laget en case-database, bestående av 10 gode caser. Vi forventer at vi i løpet av dette året skal doble antallet og ha en solid database som skal gi økt inspirasjon til nye fremtidige kampanjer.

- Å jobbe frem gode caser sammen med kunder og byråer gir høy arbeidsglede. Vi gleder oss til dette, samt til å ta med vinneren på tur ut i Europa for å hente enda mer inspirasjon, sier Holsen.

Les mer om Dagblad-caset 2014 her.