Aller Media AS
Karvesvingen 1, 0576 Oslo
Tlf: +47 21 30 10 00
Se kart
Org.nr. NO 910 119
877
Faktura sendes til: [email protected]
Her finner du mange ulike muligheter for å optimalisere dine annonsevisninger mot riktigst mulige lesere.
Klassisk demografisk segmentering kan gjøres mot innloggede brukere. Her finner du de mest vanlige segment for å nå din definerte målgruppe.
Vi benytter også prediksjon for å nå lesere som ikke er innlogget. Les her hvordan du kan nå menn/kvinner som ikke er logget inn.
Hvilken livsfase en befinner seg i gjør at behov, fokus og forbruk varierer stort. Les her hvordan du kan treffe innloggede brukere i ulike livsfaser.
Måten vi bor på fører til mange valg vi tar, så les her om hvilke muligheter du har for å målrette kommunikasjonen mot bolig.
Vi vet mye om våre innloggede lesere sine valg knyttet til kjøretøy. Les her om hvilke muligheter du har for målretting knyttet både til bil og andre motoriserte kjøretøy.
Hvor man bor kan ofte ha noe å si for valg og atferd. Les her hvilke muligheter det gir deg.
Våre lesere konsumerer ulike typer av innhold. De som generelt leser mye om enkelte tema har kanskje en atferd og interesse som gjør det ekstra aktuelt å nå akkurat disse. Les mer om hvordan du kan treffe dem uavhengig av hva de leser der og da.
I noen tilfeller kan historiefortelling på tvers av formater være en fin kommunikasjonsform. Les mer om hvilke muligheter dette gir innad i våre medier.
Annonsestyringssystemet Google Ad Manager gir en del muligheter for tekniske premisser for annonseleveringen. Les her om hva som er mulig å få til.
Å treffe en leser med en annonse som tematisk og/eller kommunikasjonsmessig tangerer innholdet med leserens modus er ofte svært virkningsfullt. Les her hvilke muligheter du har for å skape slike kontekster.
Kjøp av våre segmenteringsmuligheter
Alle våre segmenteringsmuligheter har stort sett et påslag i pris, og påslaget varierer med hvor høy presisjon de ulike segmenter gir. Vi kan benytte alle former for segmentering på kampanjer som kjøpes direkte, samt kampanjer som kjøpes programmatisk via DV 360 (PG eller deals). Øvrige kjøpsplattformer vil også tilby noen av segmenteringsmulighetene.