Aller Media AS
Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Tlf: +47 21 30 10 00
Se kart
Org.nr. NO 910 119
877
Faktura sendes til: [email protected]
Stiftelsen Organdonasjon strekker kjærlighetsbudskapet langt i sin Valentin-kampanje.
Annette Halvorsen, informasjonssekretær i Stiftelsen Organdonasjon. |
– Dette er dagen vi skal vise kjærlighet og omsorg for andre. Vi oppfordrer derfor alle til å si ja til organdonasjon og utfylling av donorkort, og på den måten bidra til å redde liv, oppfordrer informasjonssekretær i Stiftelsen Organdonasjon, Annette Halvorsen.
Det spesielle kjærlighetsbudskapet markedsføres i en riksdekkende kampanje, som blant annet kjøres i Dagbladet.
Stands over hele landet
Det er femte gang stiftelsen arrangerer Valentinskampanje, og i år blir det 18 stands rundt om i landet.
– Denne oppslutningen setter vi stor pris på, forteller Halvorsen.
– Vi har blant annet inngått et verdifullt samarbeid med CC Vest, så i Oslo blir det stands og kampanjedager på kjøpesenteret i en hel uke fra lørdag 11. februar.
Donorkort kan hentes på apotek eller legekontor, og på www.donorkort.no kan kort lastes direkte ned til mobilen.
SMS-kampanje
– I forbindelse med Valentinsdagen arrangerer vi også en SMS-kampanje på Facebook og på våre stands - ”HOS OSS ER DET ALLE-HJERTERS-DAG HVER DAG”. Her oppfordrer vi folk til å gi sin kjærlighet til noen som trenger det. Ved å sende en SMS med kodeordet HJERTE til 2490 (kr 50,-) kan man bidra til at flere sier ja til organdonasjon, opplyser informasjonssekretæren.
Klikk for å se annonsen stor. |
Årets Facebook-side
– Oppslutningen fra frivillige er enorm. Det ser vi blant annet på våre Facebook-sider, som nå har over 227.000 tilhengere. Og under årets Social Media Days i regi av Kampanje og iQualify nylig, ble vi også tildelt prisen for beste Facebook-side for 2011. Dette er en kåring som anerkjenner vårt viktige arbeid, avslutter Annette Halvorsen i Stiftelsen Organdonasjon.
For mer info se:
www.organdonasjon.no
www.facebook.com/organdonasjon