Caser

Publisert: 13.02.2012

Gi bort ditt hjerte

Stiftelsen Organdonasjon strekker kjærlighetsbudskapet langt i sin Valentin-kampanje.
 

undefined
undefined
alt
Annette Halvorsen, informasjonssekretær i Stiftelsen Organdonasjon.

– Dette er dagen vi skal vise kjærlighet og omsorg for andre. Vi oppfordrer derfor alle til å si ja til organdonasjon og utfylling av donorkort, og på den måten bidra til å redde liv, oppfordrer informasjonssekretær i Stiftelsen Organdonasjon, Annette Halvorsen.

Det spesielle kjærlighetsbudskapet markedsføres i en riksdekkende kampanje, som blant annet kjøres i Dagbladet.

Stands over hele landet
Det er femte gang stiftelsen arrangerer Valentinskampanje, og i år blir det 18 stands rundt om i landet.
– Denne oppslutningen setter vi stor pris på, forteller Halvorsen.
– Vi har blant annet inngått et verdifullt samarbeid med CC Vest, så i Oslo blir det stands og kampanjedager på kjøpesenteret i en hel uke fra lørdag 11. februar.

Donorkort kan hentes på apotek eller legekontor, og på www.donorkort.no kan kort lastes direkte ned til mobilen.

SMS-kampanje
– I forbindelse med Valentinsdagen arrangerer vi også en SMS-kampanje på Facebook og på våre stands - ”HOS OSS ER DET ALLE-HJERTERS-DAG HVER DAG”. Her oppfordrer vi folk til å gi sin kjærlighet til noen som trenger det. Ved å sende en SMS med kodeordet HJERTE til 2490 (kr 50,-) kan man bidra til at flere sier ja til organdonasjon, opplyser informasjonssekretæren.

alt
Klikk for å se annonsen stor.

Årets Facebook-side
– Oppslutningen fra frivillige er enorm. Det ser vi blant annet på våre Facebook-sider, som nå har over 227.000 tilhengere. Og under årets Social Media Days i regi av Kampanje og iQualify nylig, ble vi også tildelt prisen for beste Facebook-side for 2011. Dette er en kåring som anerkjenner vårt viktige arbeid, avslutter Annette Halvorsen i Stiftelsen Organdonasjon.

For mer info se:
www.organdonasjon.no
www.facebook.com/organdonasjon