Caser

Publisert: 13.04.2016

Takeda - Vitamineksperten.no

I samarbeid med Starcom skulle Aller Media bidra til å øke kjennskapen til Vitamineksperten.no og skape troverdighet hos målgruppen.

Takeda 1920

Takeda har i over 140 år arbeidet for å skape et friskere Norge. Nycoplus er selskapets serie for vitaminer, mineraler og omega-3. De siste årene har man arbeidet for å posisjonere Nycoplus som eksperten innenfor en vare-kategori med høy konkurranse og mye mediestøy.

For å forsterke ekspertposisjonen har Nycoplus etablert Vitamineksperten.no – en blogg som skal gi målgruppen kunnskap om vitaminer, samt tips til hvordan de kan få en sunnere hverdag.

I samarbeid med Starcom skulle Aller Media bidra til å øke kjenneskapen til Vitamineksperten.no og skape troverdighet hos målgruppen. Gjennom native ad på KK.no rekrutterte vi en leser som skulle være frontfigur i en web-TV-serie som skulle gi kvinner i alderen 35-55 år veileding innen kosthold, mat, trening og livsstil.