Events

Publisert: 09.11.2023

Forbrukertrender: Dette er viktig for dine kunder nå

Forbrukertrender

Aller Media ønsker deg hjertelig velkommen til en inspirerende morgen på Hasle med fag, mingling og frokost.

Vi byr på en innsiktsfull morgen, hvor forbrukerne er i sentrum. Fra vår rykende ferske undersøkelse ser vi på hvordan forbrukerne ser på på egen økonomi og hvilke trender vi kan spore. Det hele krydres med en spennende contentløsning for Nordea og case fra OMO.

Selvsagt serverer vi frokost og nytraktet kaffe :)

Program:

08:30 - 09:00: Frokost og mingling
09:00 - 10:00: Foredrag

Derfor jobber vi med innsikt i Aller Media

Yngvild Nesheim, head of adtech, forteller mer om hvordan vi gjennom innsikt forstår forbrukeren og optimaliserer resultatene for våre kunder.

Dette er viktig for dine kunder nå

Regine Sandberg, senior analytiker i Aller Media, deler innsikt om årets forbrukertrender i en rykende fersk undersøkelse fra Aller Media – dette er uunværlig kunnskap for deg som markedsfører!

Er det mulig å be folk spare penger, investere i fond og pensjon når alt er dyrt?

Asbjørn Halvorsen og Tor Erik Sollid fra Aller Concept Store forteller om hvordan de kom frem til den beste contentløsningen for Nordea.

Case: Slik fikk OMO skyhøy oppmerksomhet

Lisbeth Langnes forteller om hvordan OMO tok utgangspunkt i forbrukerinnsikt, skapte vaskeglede og fikk skyhøy oppmerksomhet.

Foredragsholdere:

Etter seminaret blir det mulig å være igjen og diskutere muligheter og ideer med oss. Vi gleder oss til å se deg :)

Har du spørsmål angående seminaret? Ta kontakt med Sara Berg ([email protected])