Events

Publisert: 11.04.2023

Frokostseminar: Best of Aller Best - Inspirasjon & læring

Best of Aller Best

Velkommen til en inspirerende morgen hos Aller Media på Hasle! Vi tar et dypdykk inn i våre beste kampanjer fra 2022, som alle gikk til topps i Aller Best. Vi forteller om ideene, løsningene og resultatene som ga fantastisk effekt for annonsørene våre. Vi garanterer at du får nye perspektiver og innspill til å løfte din egen merkevare!

Program

Kl. 8.30-9.00: Frokost og mingling
Kl. 9.00-10.00: Foredrag


Case 1:
Change hyllet kvinner med ekte historier
Change Lingerie er Norges største undertøyskjede med over 45 butikker, i tillegg til nettbutikken. Da de ønsket å styrke sin posisjon i markedet innenfor badetøykategorien valgte de å legge sin tillit i Aller Medias hender. Det resulterte i et løft i omsetningen på 175 prosent!
- Strategisk kundeansvarlig, Anniken Elvik


Case 2:
Tabu til tema med MensClub
Coop Prix satte mensen på agendaen og bidro til å bryte tabuer rundt mensen og normalisere noe så hverdagslig som dette.
- Strategisk kundeansvarlig, Sindre Hellkås


Case 3:
Specsavers satte fokus på øyehelse gjennom podkast
Dette caset handler om noe som angår oss alle – nemlig øyehelse. Specsavers tar temaet på høyest alvor! Med sine 85 butikker i Norge og 1,7 millioner kunder ønsket Specsavers å synliggjøre viktigheten av synstest. Sterk synergi mellom merkevare og uttak bidro til meget gode resultater.
- Strategisk kundeansvarlig, Anniken Elvik


Case 4:
Slik ble Q Fersk sjokolademelk markedsleder
Q Fersk sjokolademelk ønsket å forsterke posisjonen som Norges beste sjokolademelk og ønsket en smart og effektiv løsning. Den kreative løsningen skapte tidenes resultater for Q-meieriene.
- Strategisk kundeansvarlig, Alexander Hansen Vigebo

Velkommen!

Har du spørsmål angående seminaret? Ta kontakt med Sara Berg på e-post: [email protected]

Bestofallerbest