Nyheter

Publisert: 26.09.2023

Aller Media har fått hele 4 av totalt 8 case på shortlist i kategorien Mediekampanje i årets Mediepris

I slutten av oktober er det igjen duket for Mediaforums høstkonferanse med prisutdeling og festmiddag. I år har Aller Media 4 case på shortlist.
4 nominerte case

Tøff konkurranse

Over 80 case ble sendt inn til årets konkurranse, og det skal ha vært tøffe runder i juryeringen for å komme frem til hvem som har gjort seg fortjent til å bli en del av årets shortlist.

I følge Kampanje, melder jurylederne om gode diskusjoner, god stemning og ikke minst høyt engasjement på jurymøtene. Noen cases vil alltid falle rimelig raskt ut av listen, men med et så høyt nivå som det gjennomgående har vært i år, har juryene hatt en krevende, men desto mer spennende oppgave, legger jurygeneral Torstein Rafgård, til.

Les hele saken til Kampanje her

Våre 4 nominerte case er:

  • Norges beste Q fersk sjokolademelk for Q-Meieriene.
  • Trygg på vinterføre for BMW.
  • Make a change - med ekte kvinner i hovedrollen.
  • Kjell og Tore sparer strøm for OMO Color

Jeg er virkelig stolt av at vi i Aller media har 4 case på shortlist i kategorien Mediekampanje. Vi sendte i sommer inn 4 case og alle er med videre av totalt 8 nominerte case. Dette er skikkelig stas og det er god stemning på Hasle. Vi ønsker alle som har levert inn casene lykke til. Måtte den beste vinne! :)


Bilde av Chris Tallerås Steen

Chris Tallerås Steen

Kommersiell Direktør

Om Aller Best

I Aller media jobber vi mye med case. Aller Best er vår casekonkurranse for kampanjer kjørt i Aller Media, hvor vi hedrer de beste casene kjørt gjennom året.

Her blir de gode ideene, de kreative løsningene og resultatene som følger, vurdert og premiert av en kompetent jury. Utdelingen bidrar til inspirasjon og læring, og er en god måte å fremheve mulighetene i Aller Media – både internt og eksternt.

I år er det 9 gang vi gjennomfører Aller Best. Vi jobber tett sammen med kunder og mediebyråer, og det er stort engasjement rundt Aller best og metoden vi jobber etter.

Les mer om Aller Best her.