Nyheter

Publisert: 03.12.2025

Aller-kampanje for Helsedirektoratet går verden over

Det internasjonale bransjeorganet INMA publiserer kronikk om kampanjen «Lys i mørket».
Kronikk Asbjørn v2

693 nordmenn tok sitt eget liv i 2023 – 70 flere enn året før. I samarbeid med Helsedirektoratet og Mindshare laget innholdsbyrået Aller Concept Store en kampanje som satte fokus på en av våre største tabuer. En kampanje som ikke bare skapte oppmerksomhet, men som faktisk reddet liv.

Kampanjen ble hedret med sølv i Medieprisen i fjor – og bronsje under INMA Global – verdens største mediekåring, i år.

  • Vi er glade for oppmerksomheten rundt kampanjen og dette livreddende budskapet. Det er strålende at INMA løfter opp dette slik at det kan nå ut til flest mulig, sier lederen for content i Aller Concept Store, Asbjørn Halvorsen.

Les kronikken hos INMA her.