Nyheter

Publisert: 11.10.2024

Av Hillevi

Aller Medias Lisbeth Langnes i finaleheatet til Årets medieselger

Redkordmange nominerte, sier juryen. Nå er Langnes en av fem selgere i Norge som kjemper om den gjeve tittelen.
Lisbeth

24. oktober avholdes Mediaforums årlige konferanse Andre Boller, hvor blant annet Årets medieselger skal kåres. Nå er listen over finalistene klar, og som en av fem sterke kandidater, finner vi vår egen Lisbeth Langnes,

- Fantastisk! Jubler Carl Fredrik Ullerø, strategisk salgssjef i Aller Media og Lisbeths leder.

- Lisbeth jobber knallsterkt og strategisk med sine kunder. Hun setter seg godt inn deres utfordringer og skaper gode, skreddersydde løsninger for dem, basert innsikt og dokumentasjon. Lisbeth er også veldig kreativ, noe som gjør at hennes kampanjer ofte har det lille ekstra, i form av en spesialløsning eller en sponsløsning i våre web tv sendinger.

Selgerne som kjemper om tittelen Årets medieselgere nomineres av kundene og samarbeidspartnerne selv, ogmå ha utmerket seg ved å demonstrere enestående faglig kompetanse, lyder teksten på Mediaforums hjemmesider. Juryen, som skal kåre årets vinner, består av én representant fra de ulike mediebyråene – og vinneren utropes altså 24. Oktober.

- Jeg er utrolig glad for at også våre eksterne samarbeidspartnere har nominert Lisbeth. Dette betyr at alle timene hun legger ned har en stor betydning for dem, fortsetter Ullerø.

Gratulerer med nominasjonen til Lisbeth, vi heier på deg den 24. Oktober!