Nyheter

Publisert: 06.09.2022

Andreas Gaarder er vinner av Mediastar i Q2

Lynraske leveranser og helhetlige forslag var nok til å stikke av med seieren.
Foto: Starcom
Foto: Starcom

Hvert kvartal kårer Starcom en Mediastar, som en måte å verdsette de gode samarbeidspartnerne i mediehusene. Dette kvartalet er det ingen ringere enn Andreas Gaarder, strategisk konsernkundeansvarlig i Aller Media som er vinner av Mediastar i Q2.

En Mediastar er en mediepartner som utmerker seg ved gjennomgående kvalitet i alle deler av leveransen. De nominerte har bidratt med en god løsning med tydelige mål og innsikt i bunn, samt vist originalitet og kreativitet i arbeidet. Vinneren av kvartalets Mediastar er automatisk med i finalen til å bli «Årets Mediastar».

Gikk en ekstra mil for kunden

I forbindelse med en stor lansering av et nytt konsept ble alle de store mediehusene briefet av Starcom og kunden. Andreas og Aller Media leverte best på både kreativitet, helhetlig plan og arbeidet bak pitchen som ble presentert. «Vi følte at Aller Media gikk en ekstra mil for kunden», er et uttak fra begrunnelsen fra et av teamene som nominerte Andreas.

- Andreas leverer forslag som er gjennomtenkt og henger godt sammen i et helhetlig løp og konsept som setter våre kunder i fokus. Dette viser også god forståelse for briefene våre, sier Tale Gjøvik i Starcom.

Teamet i Aller Media fikk ytterligere ros for effektiviteten etter mottatt brief. Løsningen var kreativ, interaktiv, løsningsorientert og kommersiell. En kombinasjon som kunden ble svært imponert over.

En fantastisk anerkjennelse

- Tusen takk for prisen som Mediastar i Q2! Det var både rørende og stort for meg å få en slik anerkjennelse. At de jeg samarbeider med sier at jeg gjør en god jobb, betyr mye for meg. Jeg har også fått god hjelp av mange flinke kollegaer som er god på ting jeg ikke er god på, sier Andreas, og ønsker også å rette skryt tilbake til Starcom:

- For meg er det tydelig at alle ønsker å bidra til et felles mål og spille hverandre gode - og dette gjør jo min hverdag betydelig bedre og enklere. Å få prisen som kvartalets Mediastar er en solid motivasjonsboost og jeg syntes prisen er et utrolig bra initiativ fra Publicis.

Vi i Aller Media er stolte av å kunne gratulere Andreas med vinsten, nominasjonen og den formidable jobben som har blitt gjort.