Nyheter

Publisert: 19.03.2021

ANFO-diplom til Martin Wenstad Janssen

- Så klart jeg er kjempestolt, sier den nybakte diplomvinneren!

Martin Anfo effekt1170x610

I går gikk kåringen av ANFO Effekt 2020 av stabelen. Vinnerne i de ulike kategoriene ble denne gangen annonsert gjennom en digital prisutdeling.Strategisk kundeansvarlig hos Aller Consept Store,Martin Wenstad Janssen, deltok i kategorien Smart Singel med Talkmore – PlayMore with Talkmore, og vi er stolte over å kunne gratulere han med et velfortjent ANFO-diplom for sitt solide arbeid.

- Dette er faktisk den syvende utmerkelsen, og det beviser hvor bra den er. Det var femti caser i kategorien, så klart jeg er kjempestolt, sier Martin Wenstad Janssen. Han mener grunnen til alle disse utmerkelsene i blant annet Medieprisene, Gulltaggen og Aller Best, er at caset representerer hvordan man faktisk kan samarbeide med kunde og byrå, samt jobbe sammen tverrfaglig internt. Løsningen er unik, og caset er veldokumentert med resultater som er kjempegode.

- Talkmore har alt, og det er derfor den skor seg så godt i de ulike case-konkurransene, sier den dyktige diplomvinneren.

Her er juryens begrunnelse:

Til tross for tøff konkurranse og høy vanskelighetsgrad har utfordreren Talkmore oppnådd fantastiske resultater. Caset er solid skrevet, og oppfyller alle ANFO- effekts spilleregler innen SINGEL-kategorien. Juryen ønsker å trekke frem den spennende vinklingen på gjennomføringen hvor de knytter seg opp til kontekst og gjør seg relevant på tvers av mange aktuelle mediesaker. Slik innovasjon innen digital annonsering mener vi fortjener et diplom!

Dette er ANFO Effekt

ANFO, Annonseforeningen er interesseorganisasjonen for norske annonsører og markedsførere. Gjennom ANFO Effekt premieres fremragende markedskommunikasjon en gang i året i edle metaller og diplomer. Prisene er svært ettertraktet i bransjen, og henger høyt. Som kommunikasjonsbyrå leverer man inn en såkalt Effekt-case i en aktuell kategori der man må dokumentere grundig effekten av sin case.

I følge ANFO er målet med utdelingen å øke kompetansen, fremme nyskapning og kreativitet, og skape stolthet og bevissthet rundt eget arbeid. I tillegg får man muligheten til å måle seg mot andre merkevarer og byråer.