Nyheter

Publisert: 18.05.2021

Digital faglig frokost med tema "Effekt og ROI"

I samarbeid med Inma inviterer vi til digital "Faglig Frokost" seminar 20. mai fra kl. 09.00

Kjartan Bjørkvold fra Synlighet, Henrik Langlie Sandsmark fra Fullstakk og Geir Nordheim Helstad fra  Semway
Kjartan Bjørkvold fra Synlighet, Henrik Langlie Sandsmark fra Fullstakk og Geir Nordheim Helstad fra Semway

Temaet for denne faglige frokosten var om Effekt og ROI og her kan du høre:

Kjartan Bjørkvold, Senior Prosjektleder i Synlighet

Slik jobber du med lønnsomme søkeord. Hvordan få mest mulig ut av SEO og betalt søk.

Henrik Langlie Sandsmark, Partner og Senior Digital Specialist i Fullstakk

KPI-bonanza gjennom hele trakten - i dybden med klassiske og nye måltall

ROI, ROAS, CPC, LTV, CPM... man kan bli svimmel av alle forkortelsene, men alt er egentlig bare biter av det samme regnestykket. Henrik Sandsmark fra Fullstakk gir et kræsjkurs i hvordan de henger sammen og i tillegg til andre smarte KPI-er som ikke ofte blir brukt.

Geir Nordheim Helstad, Planner og Partner i Semway

ROI av kreativitet

Geir skal snakke om hvordan skiftet fra automasjon til fokus på strategi påvirker hvordan vi bør måle og vurdere våre kampanjer. Han skal vise hvordan avkastningen på samme søkeord eller annonse kan deles opp, og hvordan man kan om fokus på effektivitet i kampanjer kan skade fremtidige resultater.

God fornøyelse!