Nyheter

Publisert: 31.08.2022

Fyller på med kreative krefter

Ny campaign manager og to nye shopping- og affiliateansvarlige er på plass i kommersiell avdeling i Aller Media.
Aller Media fyller på med kreative krefter

Vi ønsker tre nye ansatte velkommen i kommersiell avdeling i Aller Media! Den formidable veksten Aller Media har opplevd, har tatt med seg flere muligheter for å ansette flere kreative krefter.

- Vi har fått på plass mange flinke og riktige personer, og vi er stolte og ydmyke over at det er så mange som ønsker å jobbe hos oss i Aller Media. Vi skal fortsette å bygge bred og solid kompetanse på tvers av avdelingene våre, sier kommersiell direktør Chris Tallerås Steen.

- Det er alltid spennende med nye kollegaer! De tar med seg kompetanse og erfaringer, som gir oss enda bedre innsikt i markedet og kundenes totale mediemix. De utfordrer oss, og det har vi godt av!

Guro Grøndalen trer inn i rollen som campaign manager, med ansvar for kampanjer hos våre profiler i Aller Social Club, fra de er solgt frem til de blir publisert. I rollen blir hun mellomleddet mellom kunden og profilen, og blir ansvarlig for å blant annet videreformidle brief fra kunden til profilen, følge opp og forsikre at materiale blir levert og publisert i tide.

Guro brenner for å skape gode kundeforhold, og har over 10 års erfaring fra roller hvor hun har måttet håndtere mennesker og kundeforhold, og vil derfor passe godt inn i sin nye stilling i Aller Media.

- Jeg passer nok til denne rollen nettopp fordi jeg elsker å holde orden på ting, skape gode rutiner som gir gode resultater og ikke minst så syns jeg det er utrolig gøy å jobbe med mennesker, sier Guro.

Rebecca Wohl er allerede godt i gang i stillingen som shopping og affiliateansvarlig, som hun tok over før sommeren. Gjennom salgsutløsende innhold og gode dialoger med våre samarbeidspartnere skal hun sørge for at vi får mest mulig ut av innholdet som produseres. Rebecca har også stålkontroll på kommersielle trender, og skal bruke dette for å maksimere konvertering og salg.

- Affiliate markedsføring er et felt jeg har god erfaring fra. Derfor er jeg godt kjent med modellen og faktorene som er viktig å ta hensyn til. Jeg har også jobber med digital markedsføring og PR i en bransje hvor trendanalyse står sentralt, og gleder meg til å bruke denne kunnskapen i min nye stilling, sier Rebecca.

Helene Førre blir også shopping og affiliateansvalig i kommersiell avdeling. Hun har en spennende bakgrunn fra både jobb og skole, hvor hun har spesialisert seg innenfor blant annet SEO.

- Det har gitt meg bred forståelse både i form av innholdsproduksjon, analyse og AB-testing. Jeg har lært meg masse om forskjellige kundegrupper og deres søkeatferd. Å holde seg oppdatert på trender mener jeg er utrolig viktig for både merkevaren og kundereisen, forteller Helene.

Med tidligere erfaring og kunnskap fra både en bachelor- og mastergrad, samt jobb ønsker hun å kunne bidra med et unikt perspektiv på innholdsproduksjonen i avdelingen, og løfte Aller Media ytterligere.

Er du interessert i å jobbe i Aller Media? Vi har ledige stillinger!