Aller Media AS
Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Tlf: +47 21 30 10 00
Se kart
Org.nr. NO 910 119
877
Faktura sendes til: [email protected]
- Dette er fine folk med spennende kompetanse innen kjerneområder som er viktige for oss. Jeg er skikkelig stolt og glad for å få dem på laget, sier kommersiell direktør Chris Tallerås Steen i Aller Media.
De fire nye beriker den kommersielle avdelingen på ulike måter. Bernando Andres Tolentino Sandholt (25) jobber nå som Ad Operation Manager, Vebjørn Ekløw Eriksen (26) som KAM Programmatic, Silje Fylling (27) er nå Yeld Manager, mens Sara Wiberg (27) er vår nye innholdsprodusent og oddsekspert.
Lyst til å bli bedre kjent med dem?
Vebjørn Ekløw Eriksen kommer fra Publicis Starcom som Performance Executive på det programmatiske teamet, der han hadde overordnet kundeansvar. Vebjørn har studert internasjonal markedsføring ved BI Oslo og University of Technology i Sydney. Nå er han i sving som byråkontakt og rådgiver for programmatisk annonsering i Aller Media.
- Jeg gleder meg masse til å jobbe med byråer og bli kjent med mange nye mennesker. Aller Media er et spennende miljø i stor utvikling som jeg kjenner godt fra Publicis Starcom, sier Vebjørn.
Bernando Andres Tolentino Sandholt har en bachelor i digital markedsføring, og denne sommeren fullfører han en master i markedsføringsledelse.
- Som Ad Operation Manager er jeg det siste leddet i annonsering på de mange nettsidene vi har her i Aller. Min jobb går blant annet ut på å kvalitetssikre annonsematerialet fra selgerne. Jeg lærer noe nytt hver eneste dag, sier Bernando Andres Tolentino Sandholt.
Sara Wiberg seiler inn med verdifull kompetanse. Som frontsjef i Nettavisen på sportspill og oddsekspert, samt tidligere prosjektleder for sportspill med fokus på innovasjon og vekst, har hun lang erfaring og ekspertise på sitt fagområde.
- I Aller Media jobber jeg opp med Norsk Tipping, og skriver blant annet oddstips. Jeg gleder meg til å bidra med videreutvikling og innovasjon, sier Sara.
Silje Fylling kommer fra byråsiden. Først jobbet hun med analyse og innsikt i IUM/UM/Mediebrands, og som programmatisk spesialist i Dentsu Media Services. Nå er hun i gang med optimaliseringen av Aller Medias digitale varelager.
- Det blir spennende å jobbe på publisistsiden, og få et annet perspektiv på bransjen. Jeg gleder meg masse til å lære masse nytt, sier Silje Fylling.