Nyheter

Publisert: 06.04.2022

Henter forsterkning fra tech-bransjen

- Cornelia brenner for fagfeltet tech og kommer til å gjøre hele det kommersielle laget bedre.
Cornelia Chaidee er allerede godt i gang i sin nye stilling som ad operations manager i Aller Media.
Cornelia Chaidee er allerede godt i gang i sin nye stilling som ad operations manager i Aller Media.

I mars utvidet vi kommersiell avdeling med ytterligere krefter, blant annet Cornelia Chaidee (26). Med en spennende og kreativ bakgrunn, skal hun nå innta rollen som ad operations manager.

Hovedansvaret hennes er å laste opp kunders kampanjer på Aller Medias digitale kanaler og sørge for at disse fungerer sømløst. Her ønsker hun å bidra med et par friske øyne og hjelpe til med å optimalisere prosesser, uansett om det er arbeidsmetoder eller verktøy.

Head of Team AdTech, Yngvild Nesheim er strålende fornøyd med å ha henne på plass i teamet.

- Vi gleder oss veldig over å ha fått Cornelia om bord hos oss i Aller Media. Hun skal fylle en meget viktig rolle som ad operations manager, og sørge for at våre annonsører når leserne. Cornelia brenner for fagfeltet tech og kommer til å gjøre hele det kommersielle laget bedre, sier Nesheim.

Erfaring innen tech og markedsføring

Før Chaidee startet hos oss i Aller Media jobbet hun i det norske tech-selskapet 24SevenOffice. Her startet hun i rollen som customer success manager, før hun gikk over til å jobbe som markedskoordinator. En spennende kombinasjon av kreative roller, hvor hun fikk jobbe med alt fra optimalisering av nettsider, sosiale medier og webinarer.

- Kombinasjonen av mine erfaringer innenfor både tech og markedsføring, har jeg innsett er en god kombinasjon i min nye rolle her i Aller Media, forteller Chaidee, og utdyper:

- Jeg kommer fra et teknologiselskap hvor alt gikk utrolig fort, og man alltid måtte være på ballen for å følge med i utviklingen. Jeg ser også hvordan noe av den tekniske kunnskapen jeg hadde fra før har hjulpet meg med å komme i gang i denne rollen!

Chaidee startet i begynnelsen av mars, og er allerede godt i gang i kommersiell avdeling i Aller Media.