Nyheter

Publisert: 09.11.2022

Kaffepraten med Kine Kotte ☕️

Bli bedre kjent med en av våre kunder!
KUNDESPALTE KINE KOTTE

Navn: Kine Kotte

Stilling: Country Marketing Manager i Santa Maria

Foretrukket kaffedrikke: Jeg må ha litt melk i kaffen og bestiller jeg ute blir det alltid en dobbel cappuccino

Hva ser du mest frem mot denne høsten?

Jeg ser frem til det samme som resten av året: Fredag, eller nærmere bestemt Taco-Fredag. Og så alle de andre Taco-dagene også, for så vidt. Denne høsten feirer vi nemlig 30 år med Santa Maria taco, så nå er det taco hele uka!

Hva er det viktigste for deg når du går inn i et nytt budsjettår?

Vi leverer gode resultater, så jeg håper vi får et enda større budsjett neste år. Men uansett blir det viktig å ha flinke samarbeidspartnere som hjelper oss å velge smarte og innovative løsninger. Sånn at vi får mest mulig ut av hver budsjettkrone.

Hvordan tror du trendbildet vil se ut i 2023?

Alt kommer til å bli enda høyere: Strømregninga, inflasjonen og boliglånsrenta. Det eneste som blir lavere er kjøpekraften. Da kommer folk flest til å velge bort noe, og unne seg noe annet. Vi tror folk kommer til å spise mindre ute, men fortsatt kose seg hjemme med familien. Og fredagskosen er nok noe av det siste som ryker.

Hvordan er det å samarbeide med Aller Media?

Vi har bare gode samarbeidspartnere, og dere er faktisk en av de beste. Dere er alltid på hugget, og foreslår nye og innovative løsninger. Dere fremstår ikke for pushy, for dere ser våre behov og foreslår løsninger som passer perfekt for oss.

Julen er rett rundt hjørnet! Hva gjør du for å komme inn i julestemningen?

Det blir ingen jul uten Arve Tellefsen og Nidarosdomens guttekor! Hvis jeg kan toppe det hele med et par pepperkaker og litt julejazz, så senker roen seg i takt med at julestemningen stiger. I år blir det julefeiring hos familien i Trøndelag og deretter hytta i Gudbrandsdalen for å sikre en hvit jul.