Nyheter

Publisert: 30.08.2021

Kraftig vekst for Aller Media

- nå jakter de 9 nye medarbeidere

PÅ JAKT: Kommersiell direktør Chris Tallerås Steen i Aller Media er på jakt etter flere hoder. Foto: Thomas Rasmus Skaug
PÅ JAKT: Kommersiell direktør Chris Tallerås Steen i Aller Media er på jakt etter flere hoder. Foto: Thomas Rasmus Skaug

– Vi er i fremgang – og vi ser at vi lykkes med både tradisjonelle og nye inntektsstrømmer. Det skyldes først og fremst bunnsolid innsats fra det gode redaksjonelle og kommersielle laget i Aller – og nå legger vi lista enda høyere, sier Chris Tallerås Steen, kommersiell direktør i Aller Media.
– Vi skal bli bedre, vi skal løfte kundene våre enda mer – og derfor skal vi ha ombord flere folk for å gjøre jobben, sier hun.

Her er nøkkelstillingene som skal fylles:

Fire strategiske konsernkunde ansvarlige. En salgssjef. En Publiseringsansvarlig. To Key Account Managere og en Innholdsprodusent. Totalt 9 stillinger.

- I Aller Media liker vi å tenke at alt er mulig. Da må vi ha de beste folkene til de ulike oppgavene. Vi skal være de råeste på kommersiell utvikling i dag og ikke minst i morgen, sier Chris.

Redaktørstyrte medier styrker tilliten

- Det er også gledelig å se at tilliten til redaktørstyrte medier er økende. Reuters Institute gjennomførte nylig en stor internasjonal undersøkelse kalt Digital News Report 2021. Hensikten med denne rapporten er å bidra til at vi bedre kan forstå hvordan folk bruker nyheter på tvers av plattformer og formater i en rekke forskjellige land verden over, inklusive Norge, sier Chris Tallerås Steen.

Økt tillit gir også økt kommersiell verdi. Redaktørstyrte medier lever av sin troverdighet.

Også internt har Aller Media holdt innovasjonstakten høyt i hele coronaperioden. Ett av flere tiltak var digitale «pop-ups».

– Kulturbygging er høyt prioritert hos oss. Vi skal være blant de beste på å ivareta og utvikle våre ansatte, forteller Chris.

Hun opprettet raskt et eget kulturråd da pandemien traff. De digitale «pop-upsene» der de ansatte byr på opplevelser for kollegaene sine gjennom Teams-ruta er spesielt populære.

– Det er både vinkurs og aksjetips, treningstips og samlivsråd. Folk løfter og inspirerer hverandre. Dette gir enormt mye samhold, engasjement og arbeidsglede, sier Chris, og legger til:

– Våre ansatte skal stortrives. På den måten beholder vi de beste hodene. Og folk som stortrives gjør en god jobb.

Ble du nysgjerrig på å jobbe i Aller Media? Kontakt kommersiell direktør Chris Tallerås Steen hos Aller Media.