Nyheter

Publisert: 28.04.2022

Av Amber Sophia Rupani

Monika er ny innholdsprodusent og prosjektleder i Aller Concept Store

- Jeg brenner for gode historier!
Monika Kjendalen er klar for å bidra med kreative løsninger og godt innhold for annonsørene våre i Aller Media. Asbjørn Halvorsen, leder for Content Marketing er godt fornøyd med å ha henne på plass i teamet. Foto: Emilie Austad og Thomas Rasmus Skaug
Monika Kjendalen er klar for å bidra med kreative løsninger og godt innhold for annonsørene våre i Aller Media. Asbjørn Halvorsen, leder for Content Marketing er godt fornøyd med å ha henne på plass i teamet. Foto: Emilie Austad og Thomas Rasmus Skaug

Monika Kjendalen er på plass fra 1. april som prosjektleder og innholdsprodusent i Aller Concept Store – Aller Medias kreative innholdsbyrå. Hun skal utvikle og lage kreative løsninger og godt innhold i tett samarbeid med kunder.

Vant med å jobbe fra idé til sluttprodukt

- Fra tidligere jobb og studier, har jeg blitt godt vant med å jobbe selvstendig fra idé til sluttprodukt. Dette gjelder alt fra planlegging, selve produksjonsbiten og kundekontakten underveis, sier Monika.

- Jeg brenner for gode historier! Det er skikkelig stas at jeg nå skal få muligheten til å skape knallbra content for annonsørene i Norges beste innholdsbyrå!

Kjendalen kommer fra Fresh Interiør, hvor hun jobbet som innholdsprodusent og selger. Her skapte hun innhold til sosiale medier, web og kampanjer. Hun har også god erfaring med portefølje- og relasjonsbygging, med ansvar for egne kunder.

- Jeg trives godt med å jobbe med flere baller i luften samtidig, og er alltid klar for en ny utfordring. To egenskaper jeg mener kommer godt med i min nye rolle i Aller Media, forteller Kjendalen.

Verdifull kompetanse

Leder for Content Marketing i Aller Concept Store, Asbjørn Halvorsen er godt fornøyd med å ha Kjendalen på plass i avdelingen.

- Det er supert å få Monika på plass i det kreative laget vårt. Hun er meget fremoverlent og har med seg verdifull kompetanse på interiør og fashion, og er dessuten en skikkelig kapasitet på effektiv storytelling, sier Asbjørn.