Nyheter

Publisert: 12.04.2023

Nyhet! Nå Norges kvinner på en uke!

“Kvinnepakken” i Norges største kvinneunivers gir deg direkte tilgang med premium formater!
Kvinnepakken 1 01

Med sterke merkevarer som KK og Se og Hør har Aller Media etablert den største kvinnemålgruppen i medie-Norge. KK er både Norges største og eldste kvinneblad, og i snart 150 år har de inspirert kvinner med mote, skjønnhet, livsstil og sterke historier.

I 1978 startet Se og Hør en ny æra innen kjendisjournalistikk, og helt siden da har de underholdt og gledet kvinner med siste nytt fra Hollywood, de kongelige, film og TV.

Begge varemerkene er markedsledende på digitale flater, og nettsidene inspirerer stadig flere lesere. Seher.no er Norges største kjendisnettsted, mens KK.no er størst på kvinner.

Aller Media er best på kvinner.

Aller Media er best på kvinner og det skal våre annonsører kunne nyte godt av. Vi tilbyr derfor en enkel, effektiv og ferdig segmentert annonseløsning rettet mot nettopp kvinner. "Kvinnepakken" inneholder 1 million visninger av et effektivt format på en uke fordelt på KK og Se og Hør. Formatet vi bruker er fullskjerm, noe som sikrer god synlighet og oppmerksomhet for budskapet.

- Vi er stolte av vår posisjon som en viktig kilde til nyheter, inspirasjon og underholdning i norske kvinners liv, sier salgssjef i Aller Media Katrine Torkildsby-Reine. Å la annonsørene enkelt kunne ta del i dette er helt naturlig for oss. Jeg har stor tro på at kombinasjonen med en ferdig segmentert pakke rettet mot kvinner med et stort format i en redaktørstyrt kontekst, vil gi gode resultater for kundene våre både på kort og lang sikt.

For å kjøpe og få mer informasjon om Kvinnepakken tar du kontakt med din faste kontaktperson i Aller Media eller Katrine Torkildsby-Reine.