Nyheter

Publisert: 04.11.2021

Prisdryss til Aller Media i Mediaforums prestisjetunge Mediepris 2021

Hentet hjem gull i kategorien mediekanal for kampanjen «Stopptober 2020»

En stolt gjeng under dagens prestisjetunge prisutdeling; Medieprisen 2021
En stolt gjeng under dagens prestisjetunge prisutdeling; Medieprisen 2021

Helsedirektoratet ville prøve noe nytt under fjorårets røykesluttkampanje. I tillegg skulle den bare gå digitalt – og ikke på tv som tidligere. Det ga Aller Media en sjanse til å vise oppfinnsomhet og moderne storytelling.

- Dette er en kampanje som har reddet liv. Mindshare, Helsedirektoratet, reklamebyrået Per Høj og Aller Media har sørget for at flere mennesker i Norge i dag lever lengre og bedre liv fordi de har stumpa røyken. Det er rått og vi er ekstremt stolte av prisen, sier Asbjørn Halvorsen som er leder for content marketing i Aller Media.

Foruten Stopptober 2020 hadde Aller Media to case til, som konkurrerte helt i toppen og fikk diplom under dagen`s Mediekonferanse «Andre boller».

Telenor t-we - Strømmer til t-we i kategorien Mediekampanje og for ASAN - Ta vare på intimiteten, i kategorien Mediekanal.

Vi gratulerer Aller Cocept Store, Helsedirektoratet, Per Høj og Mindshare for gullet og for diplom til gjengen bakTelenor t-we og Asan!

Les mer om konkurransen her