Aller Media AS
Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Tlf: +47 21 30 10 00
Se kart
Org.nr. NO 910 119
877
Faktura sendes til: [email protected]
Påsken er en av årets beste salgsperioder med ekstra høye leser- og opplagstall. I påsken treffer du leserne i en positiv lesemodus. De tilbringer mer tid i alle våre kanaler, og både innhold og annonser får vesentlig lenger levetid. Derfor er påsken en meget attraktiv periode for våre annonsører.
Aller Media er godt i gang med å produsere lesestoff til påskens utgaver og siste frist for annonsemateriell nærmer seg med stormskritt. Ikke gå glipp av en av de beste tidene for annonsering på print!
Les nærmere om påskepakkene her:
KK er Norges største kvinnemagasin på print og nett, og Påsken er én av våre beste salgsperioder med en økning på ca. 60% i forhold til en vanlig uke. Årets påskepakke inkluderer ekstra interiørblad på 148 sider, og er i salg 1. april.
- Påsken er en av årets aller beste salgsperioder for KK! Dette er en god mulighet for annonsører til å nå ekstra mange lesere ved å annonsere i denne utgaven, sier Silje Jaersen Wille, markedssjef i KK.
Siste frist for annonsemateriell: 9. mars.
Se og Hør er det største magasinet i Norge, og i påsken opplever de en økning på hele 100% i forhold til en vanlig uke. De kommer ut med to store utgaver – og et opplag på nærmere 300 000 blader.
- Påske er lesetid og en av årets desidert beste salgsperioder for Se og Hør. Vi trykker nærmere 300.000 (!) blader og forventer en dobling av salget - og litt til. Med masse lesestoff, ekstra kryssord, quiz og TV-guide er Se og Hør en naturlig del for mange når de skal kose seg i påsken, forteller Vilde Kjelling, markedssjef i Se og Hør.
Fredag 8. april: Ekstra stort påskenummer
Se og Hør tirsdag nr. 15 – plastet med 96 siders tv guide, kryssord og quiz.
Siste frist for annonsemateriell: 25. mars.
Tirsdag 12. april: Påske Extra
Se og Hør Extra nr. 15 – plastet med kortstokk.
Siste frist for annonsemateriell: 21. mars.
Årets største bladpakke finner man hos Allers, med fire blader i ett. Påskepakken inkluderer Vakre Hjem, Interiør Spesial og to kryssordblader, på totalt 268 sider. Allers har en økning på over 90% i påsken og nummeret er i salg fredag 9. april.
- Allers påskeutgave selger over dobbelt så mye som resten av året. Det er tydelig at påskekos og Allers går hånd i hånd! I påskeutgaven vår får du ekstra mye å lese, bladet tas frem flere ganger og som annonsør treffer du leseren i en modus der de er ekstra mottagelig for budskapet ditt, sier Monica Berg Ludvigsen, markedssjef i Allers.
Siste frist for annonsemateriell: 16. mars.