Nyheter

Publisert: 14.12.2022

Sterke stemmer bygger merkevarer

Dette er høydepunktene fra dagens frokostseminar med influenser- og podkastbyrået, Aller Social Club.
Influensermarkedsføring 1

Aller Medias podkast- og influenserbyrå, Aller Social Club, har de siste årene skapt et allsidig univers for annonsørene. I dag fikk våre kunder, samarbeidspartnere og byråer høre fra kommersiell rådgiver, Line Skaar og produktansvarlig, Christine Rustad i Aller Social Club som snakket om hvordan de jobber med influensermarkedsføring og hvorfor det fungerer så godt.

Profilene i Aller Social Club er gode og profesjonelle historiefortellere, som kjenner sin følgerskaren bedre enn noen andre. De er opptatt av at kommersielt innhold skal oppleves like godt som ikke-kommersielt innhold, og det klarer de.

- Det er ingen tvil om at influensermarkedsføring er en ekstremt kraftfull kanal! I Aller Media jobber vi stadig for å finne de verdifulle synergiene med influensere og de store trafikkdriverne under vårt eget tak. Vi ser alltid etter nye muligheter for å løfte samarbeidet ytterligere, fortalte Rustad.

Desiree Andersen, en av Norges største mat- og treningsprofiler og stolt medlem av Aller Social Club, presenterte kampanjer kjørt i hennes kanaler som har levert enestående resultater. Som samarbeidspartner skreddersyr hun løsninger og jobber innovativt med innhold for å skape de beste mulige resultatene til kundene.

Mulighetene i Aller Social Club er mange og skreddersydde for enhver kunde – og i dag fikk vi bare en smakebit.

- Tusen takk til alle som møtte opp på Hasle! Det er så gøy å kunne vise bransjen hva vi klarer å få til sammen med influenserne i klubben vår, sier Skaar.

Ønsker du å vite mer om hvordan vi i Aller Social Club jobber med influensermarkedsføring? Ta kontakt!