Aller Media AS
Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Tlf: +47 21 30 10 00
Se kart
Org.nr. NO 910 119
877
Faktura sendes til: [email protected]
Julen er rett rundt hjørnet og forberedelsene er godt i gang! Julegavehandel, antrekk til julebord og julebakst er bare noen av tingene som opptar leserne våre nå. Her kan du som annonsør manøvrere leseren gjennom julekaoset med tips og råd i en hektisk hverdag.
- Tiden før jul gir annonsørene en fantastisk mulighet til å ta en posisjon som inspirator og problemløser. Vi er i en periode der det er mye som skal fikses og ordnes, og det kan oppleves som hektisk for mange. Her gjelder det å ta plass med god og tydelig kommunikasjon, sier May Thingelstad, content rådgiver i Aller Media.
NHO anslår at nordmenn vil julehandle for til sammen 124 milliarder kroner i november og desember i år. Hver og en vil i gjennomsnitt bruke 12 tusen kroner på gaver, mat og annen butikk- og netthandel i desember.
Med gode contentartikler kan du sette dine produkter og tjenester inn i en relevant kontekst, og øke sjansen for at de blir valgt. Vi har lesere som er sultne på tips og råd, og med content er det leserne selv som velger å gå inn og lese artiklene fordi de er interesserte. Det øker oppmerksomheten. Vi pleier å si at content er pull, ikke push!
Visste du for eksempel av 80% av KKs lesere er interessert av baking? Eller at 85% av Dagbladets lesere ønsker å prøve nye matretter? (Forbruker & Media '22/2 - Q2(22) – MGI)
Hvorfor ikke inspirere dem med noen gode mat- og baketips gjennom gode contentartikler? Gjerne ved bruk av en av våre mat-influensere.
Eller hvorfor ikke la interiørekspert Tone Kroken vise hvordan hun ville pyntet til jul med dine produkter. Mulighetene er mange!
Med gode contentartikler på våre siter kan du være problemløseren som hjelper leserne å overleve julestria. Gjennom tydelige call to action linker er leseren kun et klikk unna ditt produkt.
- Med strategiske contentartikler har vi muligheten til å treffe sylskarpt, og gi leserne den inspirasjonen og de tipsene de er ute etter, sier May.
Key account manager
971 66 973
Prosjektleder content
907 88 306