Nyheter

Publisert: 23.05.2022

Av Amber Sophia Rupani

Velkommen til oss, Fru Timian!

«5 kjappe med...» Aller Social Clubs nyeste medlem.
Fru Timian deler sin lidenskap for mat- og kakelaging med sine følgere på sosiale medier og bloggen.
Fru Timian deler sin lidenskap for mat- og kakelaging med sine følgere på sosiale medier og bloggen.

La oss introdusere Marit Røttingsnes Westlie, også kalt Fru Timian! Hun er vårt nyeste medlem i Aller Social Club. Influenser-reisen til Fru Timian startet med bloggen hennes i 2005/2006, og i dag har hun over 55 tusen følgere på Instagram og 68 tusen følgere på Facebook. For å bli bedre kjent med vårt nyeste medlem, har vi stilt henne 5 kjappe spørsmål.

Hvordan vil du ha beskrive «Fru Timian»?

Jeg pleier å si at jeg er en engasjert og begeistret matformidler av ujålete og god mat.

Hva er det viktigste du har lært deg hittil innenfor influenser-yrket?

Å stå på! Med mange baller i luften og flere prosjekter, må du kunne mye om mye. Derfor må man prøve å ikke bli overveldet, og heller bare kjøre på. Å være hardhudet er også noe jeg har lært meg – i denne bransjen må du være forberedt på å motta en del tilbakemeldinger, både positive og negative.

Hva ønsker du å oppnå med din plattform?

Spre min begeistring for å lage god mat til både hverdag og fest! Jeg er stolt over min evne å formidle fremgangsmåter for matlaging og kakelaging, slik at de som lager maten alltid får et godt resultat.

Hva bruker du tiden din på når du ikke produserer innhold?

Jeg har min egen smaks- og krydderserie med ca. 130 forhandlere rundt omkring i Norge. Derfor har jeg bestandig mer enn nok å sette fingrene i.

Hva hadde vært ditt drømmesamarbeid?
Jeg liker godt å samarbeide med aktører som jeg rekker å bli kjent med, slik at vi klarer å lage gjennomført og morsomt innhold sammen. Om det er en utstyrsleverandør eller ingrediensleverandør er ikke så nøye – det er dialogen som teller. Men det aller viktigste er selvfølgelig at jeg faktisk liker produktet.

Send en e-post til [email protected] for å diskutere muligheter for akkurat din merkevare. Vi gleder oss til å høre fra deg!