Aller Media AS
Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Tlf: +47 21 30 10 00
Se kart
Org.nr. NO 910 119
877
Faktura sendes til: [email protected]
Black Week er godt i gang og fagleder i affiliate Blystad kommer med en hårete målsetning: Omsetningen skal dobles fra 2021.
- Black Week har startet bra og vi ser en klar økning på omsetningen hver eneste dag hittil, sier han.
Blystad tror målet om en dobling er realistisk av en rekke grunner:
Den tunge Aller Media-satsingen legges veldig godt merke til i et marked hvor de fleste mediehus satser stort på shopping.
- Vi har fått gode tilbakemeldinger på Black Week-studioet og livefeeden, ikke minst fra konkurrenter, sier Blystad.
Med det nye livestudioet kan Blystad og affiliate-gjengen hele tiden måle hvilke tilbud leserne trakter etter. Samtidig optimaliseres trafikken fra forsidene ut ifra hva som frister leserne mest – mot det som selger best.
Blystad har med seg Roger Kristiansen, Rebecca Wohl og Helene Førre i Black Week-satsingen. Firkløveret dekker opp så å si alle døgnets timer, på hverdag og helg, gjennom hele den svarte uka. I tillegg vil livestudioet sanke cookies også på Cyber Monday i neste uke.
- Det her er årets høydepunkt, det aller største som skjer i affiliate-verdenen. Black Friday er som julaften for oss, sier Blystad.
Og eventyret slutter ikke der. Black Week er kjent som starten på juleshoppingen og Blystad og co. står parat til å ta unna stadig mer nettshopping på alle Aller Medias flater.
- Vi har samlet en fantastisk gjeng som virkelig elsker affiliate-faget. De jobber sent og tidlig for å gi leserne våre det beste tilbudet. Tilbudene i livefeeden og i guidene håndplukkes av folk som virkelig kan faget sitt, sier affiliatesjefen.