Nyheter

Publisert: 11.01.2024

Wee! Aller Media styrker laget med ny markedsanalytiker

Etterspørselen etter innsikt og dokumentasjon øker, og derfor har det vært nødvendig å få inn ytterligere ressurser på et avgjørende og sentralt område i Aller Media. Like før jul startet Karoline Wee (30) som Markedsanalytiker i kommersiell avdeling.
Karoline Wee starter i Aller Media 2

Avdelingen jobber med et bredt spekter merkevarer og produkter. Yngvild Nesheim, Head of Adtech, understreker at det var nødvendig med ekstra krutt inn i nyåret.

- Vi skal være en preferert partner for våre kunder og samarbeidspartnere, og da trenger laget til enhver tid å ha et sterkt team, Nå er vi skikkelig godt skrudd sammen til et spennende år – som 2024 utvilsomt blir, sier Nesheim.

Hun er tydelig strålende fornøyd med å ha Wee ombord:

- Karoline vil med sin erfaring tilføre teamet verdifull kompetanse som gjør oss enda sterkere i innsiktsleveransen til kundene våre. Hun kommer med nye, spennende tilnærminger og kvaliteter som vi gleder oss til å se resultatene av!

Wee har analysebakgrunn som prosjektleder fra både Norstat og Polling & Statistics. I bunn har 30-åringen en Bachelor i markedsføring og ledelse, og videreutdannelse innenfor prosjekt- og prosessledelse.

- Jeg gleder meg til å utvikle analytikeren i meg ved å lære på tvers og i team, samt få eierskap og påvirkningskraft i prosjektene jeg involveres i, sier Wee og fortsetter:

Aller Media ser verdien av innsikt i alle ledd, og jeg ser frem til å være med å forsterke salgsavdelingen ved å skape og formidle relevant innsikt fra pitchfase til resultat.

Bilde av Karoline Wee

Karoline Wee

Markedsanalytiker